אריאל שלם (צילום: רוני וייס)
דה ליון. אריאל שלם | צילום: רוני וייס

המוזיקאי אריאל שלם (De Lion) מוציא את האלבום הגנוז "אמן רשת", שהוקלט בשנית 2006-2007, נגנז וכעת זמין להורדה חופשית ואיתו הקליפ לשיר "מאזניים לבנים".

זהו אלבומו היחיד בעברית, הוא כולל 11 שירי אינדי-רוק פסיכדלי ומנגנים בו דרור עמית, תומר אבן ודמתי מההרכב "אגדא".

האלבום יצא בלייבל "הוסטל איילון" שהקים שלם, אשר הפיק לפני שנתיים גם את פסטיבל הרוק "Showdown". ב 2009  איגד את מיטב ההקלטות והוציא את האוסף "הוסטל איילון" בהשתתפותם של הרכבים כמו "לא דובים", "לאב גרנייד", "פאנק הפועלים" ועוד.

אחרי הוצאת האלבום עזב אריאל שלם לניו יורק, חתם בלייבל מקומי והתחבר למחאה החברתית המקומית "Occupy Wall Street", שפעלה במקביל למחאת רוטשילד כאן בארץ. עוד לפני כן הקים עם חברו ירון עטר ("פאנק הפועלים") וכמה חברים ישראלים נוספים מאהל מחאה מול הבית הלבן כאקט הזדהות עם המחאה החברתית בתל אביב.

ניו יורק ניו יורק

בשנה האחרונה מפעיל אריאל שלם מתוך אולפנים במנהטן צמד תחנת רדיו אינטרנטית בשם LRS.fm שמשדרות תכנים הקשורים למחאה ומוזיקה אלטרנטיבית. במקביל הוא משחרר חומרים באנגלית.

אחד האחרונים הוא קליפ אנימציה שהוציא לשיר "Ego Maniacs". השיר צפוי להשתתף גם באוסף שירים של מחאת "Occupy Wall Street" שייצא בקיץ בארצות הברית. כמו כן השיר מועמד לפרס ב"אינדי מיוזיק צ'אנל" בקטגוריית האלטרנטיב. את הקליפ ביים ירון פלד שעבד עליו במשך שנה.

בימים אלה חתום אריאל De Lion בלייבל "World Live & Distribution" של המפיק שון גרייר, שעבד בעבר בהפקות של אמנים כמו ריהאנה, מריה קארי וקניה ווסט והחליט להקים לייבל אינדי.