makoland

ביקרנו ב"תערוכת הפרח הבינלאומית", ומצאנו את נמו!

ומזל שמצאנו אותו, כי בדיוק בא לנו גפילטע פיש. ביום שבת (07.04) נפתחת תערוכת "הפרח הבינלאומית" בחיפה: 500 אלף פרחים מ-400 סוגים יוצגו שם לראווה בעולמות פנטסטיים וקסומים. היינו וצילמנו. מה-זה יפה שם - אתם חייבים ללכת!

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 05/04/12 13:14:48
תערוכת הפרח דבר אליי בפרחים, מותק | צילום: ענבל סינגר

אנחנו מאוד מקווים שאתם לא אלרגיים לפרחים או משו, אחרת אתם מפסידים תערוכה מיוחדת במינה - "תערוכת הפרח הבינלאומית" - שתתקיים בפארק הכט בחיפה בפסח בין התאריכים 7-14 באפריל.

על פני למעלה מ-30 דונם תיערך תערוכת הפרחים הגדולה ביותר שנעשתה אי פעם בארץ. יוצגו שם 500 אלף פרחים מ-400 סוגים, ועל ההפקה אמונים עשרות אמנים מוכשרים מהארץ ומחו"ל. בפארק הוקמו תשעה עולמות פרחוניים מרהיבים ביופיים ובעלי ניחוחות נפלאים.

תערוכת הפרח צמח פראי שנראה כמו ארטיק אבטיח. יש לכם אומץ לתת ביס? | צילום: ענבל סינגר

כל עולם כזה מוקדש לתחום אחר: עולם הפרחים שמזכיר לנו את האנימציה של הסרט "הלורקס", השדרה הרומנטית שלוקחת אותנו לפריז וגורמת לנו לרצות לנשק מישהו, עולם הפרא שמכניס אותנו למעמקי הג'ונגל, עולם החושים שמטריף לנו את ה... חושים, עולם הפנטזיה שמחזיר אותנו לסרטים של וולט דיסני, הגן הנעלם שעוצר את הנשימה ועולם המים שבו מצאנו את נמו וממש התרגשנו!

מיטה תערוכת הפרח ישנים טוב במיטה כזאת? | צילום: ענבל סינגר

התערוכה הכי מיתולוגית

במשך כ-40 שנה, עד שנות ה-90, התקיימה בחיפה תערוכת פרחים מדהימה. זו הייתה תערוכה מאוד אהובה שמאות אלפי מבקרים הגיעו אליה מכל רחבי הארץ. הכותבת עוד זוכרת את עצמה מטיילת בה להנאתה בגיל 6 ונהנית מכל רגע ורגע, ומכל פרח ופרח. על לכן היא מאוד התעצבה כשהפסיקו לערוך אותה. למרבה השמחה, עכשיו היא חוזרת!

עשרות אמני ומעצבי פרחים מהולנד הגיעו לחיפה לעצב את עולמות הפרחים עם מאות אלפי פרחים שהוטסו במיוחד לתערוכה מכל רחבי העולם ומוצגים לצד פרחים מקומיים. בין הפרחים בתערוכה: 14 אלף סחלבים ורודים, מיני צמחים טורפים, זני ורדים ענקיים, פרחים מאפריקה בשם פרוטיאות בצבעים ורודים ואדומים מהממים.

תערוכת הפרח נמו מחכה לכם בעולם המים | צילום: ענבל סינגר

בנוסף, 11 אלף ליליות נדירות בגודלן וצבעוניותן, 2,500 טוליפים וסחלבים כחולים שטרם הוצגו בעולם והגיעו לתערוכה היישר ממחלקת המחקר של חממת סחלבים בהולנד ועוד ועוד.

המאסטרו שמנצח על צוות המעצבים והשוזרים של התערוכה הוא בנצי גיל, מעצב פרחים מוביל וביחד אתו פועל שותפו ההולנדי, אלכסנדר זילמנס, ממומחי הפרחים הידועים בעולם.

תערוכת הפרח כזה זר צריכים להביא לבחורה! | צילום: ענבל סינגר תערוכת הפרח צריכים טרמפ? חבל, אין לי מקום באוטו | צילום: ענבל סינגר

 

תערוכת הפרח תיזהרו שלא יטרפו אתכם בעולם הפראי | צילום: ענבל סינגר

 

טלפון לפרטים נוספים ולהרשמה לתערוכה: 1-800-30-50-90

>> בקרו גם באתר של התערוכה

 

>> איזה יופי: פסטיבל הצבעים הגדול ביותר בעולם

>> קחו את האח הקטן להצגה בפסח על חשבוננו

 


 

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן