makoland

רוצים לקבל כרטיסים לפסטיגל הקרוב?

מחכים לפסטיגל? גם אנחנו. אבל עכשיו יש לכם הזדמנות לקחת מאיתנו את הפרס הכי שווה שאתם יכולים לאחל לעצמכם לחופש חנוכה: כרטיס זוגי. נו, עוד לא התחלתם לענות על החידון?

מקולנד | פורסם 11/11/10 09:49:32 

בחנוכה הקרוב אנחנו לא הולכים לישון וגם אתם לא: פסטיגל 2010, שנקרא גם "פסטיגל - לילה מטורף במוזיאון" מגיע, ואת זה אתם לא יכולים לפספס!

אז כדי שלא תעמדו כל הלילה בתור לקופות ותגיעו רעננים להצגה המרכזית של הקיץ, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להאזין לשיר הפסטיגל הממכר (כבר לחצתם על פליי) ולענות על החידון שמתחתיו. עניתם נכון על כל השאלות? תתכוננו לקבל כרטיס זוגי מתנה מאיתנו.

ואת מי תראו בפסטיגל? או, טוב ששאלתם, כי יהיו שם כל הכוכבים שאתם הכי אוהבים על במה אחת: יון תומרקין, עוז זהבי, לי בירן, רוני דלומי,מאיה שואף, טל מוסרי, רוני דואני, צביקה הדר, אמיר פיי גוטמן, אילנית לוי,ריטה, דיאנה גולבי ושלישיית מה קשור. בקיצור, כל המפורסמים שאנחנו הכי אוהבים מעבירים לנו את חנוכה במופע המרכזי שחוגג 30 שנה לפסטיגל.

השנה, סתם שתדעו, הפסטיגל הוא בסימן דמויות היסטוריות וכולל הפקה מושקעת ומדהימה שאתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס. נו, יאללה, עוד לא התחלתם לענות?

חידון פסטיגל 2010

תקנון פסטיגל 2010

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: פסטיגל   כרטיס זוגי  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן