makoland

השמעה בלעדית: שירי הפסטיגל של יהודה, מאיה ואלי

יצא לדרך המופע המרכזי של חנוכה - "i פסטיגל" - והשנה בהפקה מחשמלת וזוהרת במיוחד, עם מיטב הכוכבים. קבלו השמעה בלעדית של שירי הפסטיגל של יהודה לוי, מאיה בוסקילה ואלי יצפאן. האזנה מגניבה

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 13/12/11 10:58:58
פסטיגל 2011 כוכבי הפסטיגל | צילום: ראובן שניידר

i פסטיגל לוקח השנה את ילדי ישראל למפגש עם עולם המחשבים: הרשתות החברתיות ומשחקי המחשב. במהלך המופע מצפים לכם גיבורי משחקי המחשב המצליחים ביותר, נהגי מרוצים, ערפדית, וירוסים, לוחמת דיגיטאלית קטלנית וגם כמה ציפורים כועסות במיוחד.

את הדמויות הדיגיטאליות משחקים ושרים כל אלה שאנחנו אוהבים: אלי יצפאן, מירי מסיקה, יהודה לוי, עוז זהבי, ליבי, מאיה בוסקילה, עמית פרקש, עודד פז, דנה פרידר, אנה ארונוב, חנן סביון, גיא עמיר, תובל שפיר, אליאנה תדהר. בקיצור, הרבה חבר'ה טובים. 

לכבוד עליית המופע, קבלו השמעה בלעדית של שלושה שירים שהשתחררו מההפקה: "מי שבא לך" בביצועו של יהודה לוי (מילים: נועם חורב, לחן: גיא מנטש ויהל דורון) "בוא לראות אותי" בביצועה של מאיה בוסקילה (מילים: אמיר פיי גוטמן ונועה ברנר, לחן: אמיר פיי גוטמן) ו"עצבים" ששר אלי יצפאן (מילים: אמיר פיי גוטמן וניר ממון, לחן: אמיר פיי גוטמן וטל פורר).

השקת פסטיגל 2011 - יהודה לוי "מי שבא לך" | צילום: ראובן שניידר

יהודה לוי חוזר לפסטיגל בתפקיד כפול: המורה החנון למחשבים וגיבור על דיגיטאלי בעולם המחשב. הוא היחיד שיוכל לעמוד מול מגה -בייט האימתני, אותו משחק עוז זהבי. בהחלט דו-קרב צמוד.

שירי הפסטיגל "בוא לראות אותי" | צילום: רונן אקרמן

מאיה בוסקילה נכנסת לנעליה של דמות דיגיטאלית ואופנתית במיוחד. באשר לאלי יצפאן, הוא נושא על כתפיו החסונות את הצחוקים של המופע כשהוא מגלם כל מיני דמויות משעשעות, ביניהן "גוג-אל" ו"מפקד האנגרי בירדס".

שירי הפסטיגל "עצבים" | צילום: רונן אקרמן

 

>>שחקו במשחקי החבובות

>>רוצים לקבל את בן 8 החדש?

 

>>מחפשים בנרות: כל האירועים וההמלצות לחג החנוכה

 

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן