mako
פרסומת

האם זו השמיכה החדשה שלנו בטיסה? אנחנו בעד

השמיכה המתלבשת, שפותחה על ידי שני מעצבים בוגרי בצלאל, נבדקה בפיילוט בטיסת אל על ניו יורק וזכתה לשבחי הנוסעים

קליה מור
living
פורסם:
שמיכה מתלבשת לטיסה
צילום: תומר יעקובסון
הקישור הועתק

בימים אלה בוחנת אל על שמיכה חדשה וייחודית לטיסות שעוצבה על ידי שני בוגרי בצלאל, עידן נויברג וגל בולקא (Noyberg-Bulka).

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בהמצאה משדרגת טיסה של הצמד. עם סיום לימודיהם, הציפו עידן וגל את הרשת עם הפרויקט B-tourist, פתרון לאלה מבינינו שמבקשים פרטיות בטיסה. הפרויקט קיבל חשיפה גבוהה - גם אצלנו - ואף נסקר במהדורת הטיולים של רשת CNN.

החמישייה 19.5, מושב מטוס
פרטיות, אבל באמת | צילום: עודד אנטמן

החמישייה 19.5, מושב מטוס
מושב מטוס על פי B-tourist | צילום: עידן נויברג וגל בולקא

עוד באתר לעיצוב הבית:

שחררו את הידיים

כעת מגיעה השמיכה המתלבשת, וכפי שרומז שמה, היא מתלבשת על הנוסע באמצעות פתחים לראש ולידיים, וכך משחררת אותן למטלות חשובות יותר כמו קריאה, הקלדה, פתיחת פחיות קטנות או דחיפת ראשו של הנוסע שנרדם לידם מהכתף שלהם.

ממה שסיפרו נוסעי טיסת 001 לניו יורק, שהשתתפו בפיילוט, חוויית השינה בטיסה עם השמיכה המתלבשת הרבה יותר טובה. עוד אמרו כי "השמיכה נשארת במקומה, לא מחליקה ומאפשרת לקרוא ספר ולאכול בנוחות". 

לאור הפיילוט המוצלח, שבוצע בשיתוף עם מחלקת שירות הלקוחות של אל על, נבחנת הצטרפותם לתוכנית Cockpit, תוכנית החדשנות לסטארט-אפים מעולם התעופה והתיירות של אל על". יהודית גריסרו, סמנכ"ל שירות הלקוחות באל על, אומרת: "המעצבים הוכיחו כי חדשנות בתעופה יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות. התגובות הנלהבות של הנוסעים הוכיחו כי יש דרכים רבות להעצים את חוויית הלקוח". העיקר שננחת בשלום.

פרסומת
שמיכה מתלבשת לטיסה
או להקלדה | צילום: תומר יעקובסון
שמיכה מתלבשת לטיסה
או לשתייה לשוכרה | צילום: תומר יעקובסון
שמיכה מתלבשת לטיסה
לקוחות הפיילוט היו מרוצים | צילום: תומר יעקובסון

שמיכה מתלבשת לטיסה
יש גם לילדים | צילום: תומר יעקובסון