אחרי עמודי פייסבוק ובלוגים שלמים שנפתחים רק כדי להציג את האכזבות של לקוחות מבגדים שהזמינו באתרי הקניות, כמו מידות קטנות או גדולות מדי, טיב בד זול במיוחד, ועוד שקרים שמתגלים רק ברגע המשלוח, נראה לנו שהגיע הזמן למשלוח קצת יותר היקסי, ופחות המדור לתלונות הצרכן. ובהיקסי אנחנו מתכוונים כמובן לדוחה במיוחד.

משלוח שמלה מהגיהינום (צילום: Reddit)
הפתעה קטנה מהשולח, מראה על יחס אישי | צילום: Reddit

משתמשת Reddit בשם aronmoney העלתה את התמונה הנוראית הזאת של שמלה שקיבלה חברתה בדואר: "חברתי הזמינה שמלה אונליין, והיא הגיעה עם עכבר מת תפור לתוכה", כתבה ואף צירפה תמונה.

משתמשת אחרת בשם ResurrectedToast הגיבה שמקרה דומה קרה גם לה: "בת של חברה מצאה עכבר תפור לתוך כרית לפני כשנתיים. היא ישנה על הכרית הזאת חודשים לפני שהבחינה בריח הריקבון. הוא היה עטוף במילוי, כך שהריח די נאטם, אבל יום אחד הוא פשוט השתחרר. כשהיא פתחה את הכרית היא פשוט הקיאה".