החיים הם תעלומה, והדרך לשפר אותם מסתתרת אי שם בנבכי האינטרנט. שם תמצאו מספיק עצות לגבי איך ניתן לפתור את בעיותינו הכמוסות ביותר, שחלקן ממש מועילות ואחרות פשוט הזויות לגמרי. באילו עצות כן כדאי לכם להשתמש? זה כבר נתון לשיקולכם.

כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

הטיפ הראשון: כך תיפטרו מריח רע מהרגליים

מה יותר מביך מריח רע מהפה? רק הצחנה הנוראית שממלאת את החדר כשאתם מורידים את הנעליים שלכם. מאות שנים שאנשים חוקרים את תעלומת הריח המסריח מכפות הרגליים, מבלי לקשר את זה לריח הרע שנודף מהפה. אבל למזלכם, היום המיוחל הגיע וסוף סוף מצאנו את הטיפ המנצח - בשביל לרען את כפות הרגליים שלכם, פשוט תשתמשו במי פה.

מה ההיגיון? ריח רע מכפות הרגליים, או מכל מקום בגוף למען האמת, נובע מחיידקים. עכשיו, מי פה מכילים חומרים שקוטלים חיידקים, ולכן הגיוני שהם יוכלו לעזור בלוחמה נגד ריח מסריח מכפות הרגליים. וחוץ מזה, זה גם ממש מרענן.

המלצת הצוות: אנחנו לא היינו הולכים על זה, אלא אם באמת לא היתה לנו ברירה אחרת, אבל זה רק בגלל שהרעיון של רגליים בריח מנטה נשמע לנו מוזר. בכל אופן, אם היינו אתם היינו נמנעים ממי הפה בצבע הכחול, אלא אם כן אתם מעוניינים בכפות רגליים כחולות.

מי פה (צילום: George Doyle, Thinkstock)
מי פה לכפות הרגליים - מוזמנים לנסות | צילום: George Doyle, Thinkstock

הטיפ השני: הלבינו  את שיניכם בעצמכם

כולנו חולמים על שיניים לבנות יותר, אבל לא לבנות מדי, כי זה קריפי. אז איך עושים את זה לבד בבית בלי להוציא הון? תרופות הסבתא ברשת הן רבות ונעות בין שימוש בתותים, לימון וסודה לשתייה. שיקוי אחד ששווה אזכור הוא ערבוב של סודה לשתייה ולימון, ששמים על השיניים ל-2 דקות ולאחר מכן מסירים אותו עם מפית, ושוטפים את הפה.

עוד ב-mako בריאות:
>> לכבוד ולנטיינ'ס: מה הקשר בין אהבה ושיגעון?
>> יש לכם בחילות מנסיעות? הטריק הפשוט הזה יעזור לכם
>> אל תנסו את זה בבית: הדיאטה שמבטיחה לרדת 15 קילו ב-40 יום

מה ההיגיון? סודה לשתייה היא למעשה חומר שחיקה שביכולתו להלבין את השיניים, והחומר אכן משמש כתוסף למשחות שיניים.

המלצת הצוות: חומר שחיקה, כשמו כן הוא, יכול לשחוק את שכבת האמייל וליצור נזק של ממש לשיניים. מה גם שלימון הוא מאוד חומצי, ולכן גם מסוגל לשחוק את לכם השיניים. אתם רוצים שיניים בריאות? כדאי שתרחקו מהחומרים שמאיימים לשחוק אותן. ואם שיניים לבנות זה החלום שלכם, כדאי שתלכו למישהו מוסמך, חבל על החיוך שלכם.

קפה ועוגייה (צילום: GooDween123, Thinkstock)
למה לשתות את הקפה כשאפשר למרוח אותו על הפרצוף? | צילום: GooDween123, Thinkstock

הטיפ השלישי: ריענון העור בצעד פשוט אחד

יש לכם שקיות מתחת לעיניים ואתם מחפשים את קרם הפלא? יכול להיות שמצאנו אותו. הרשת מלאה בסרטוני טיפוח של נשים שהחליטו לעשות זאת בעצמן ולטפל בעור שלהן עם מוצרים שניתן למצוא בכל בית. והפעם – טיפול בשקיות מתחת לעיניים בעזרת מריחת קפה על העור במשך 10-15 דקות, לפני שמורידים אותו בעזרת מגבת לחה. הנסייניות מדווחות שזה ממש עובד.

מה ההיגיון? תחשבו על זה, מה אתם עושים כשאתם הכי עייפים? שותים קפה. זה רק הגיוני שאותו הקפה יוכל לעורר את העור שלכם באותה הדרך בה הוא מעורר את הגוף.

המלצת הצוות: מה שהכי מפחיד פה הוא להסתובב יום שלם עם כתמי קפה על העור במקום השקיות שניסיתם להיפטר מהם. אם הסרטון משכנע אתכם, אתם מוזמנים לנסות, לשיקולכם בלבד.

 >> ירקות חתוכים בשקית: בריא או לא?