מחקר חדש: שוקולד טוב לבריאות
קבוצה של חוקרים בריטים הגיעו למסקנה משמחת - ככל שאוכלים יותר שוקולד, פוחת הסיכוי ללקות במחלות לב ושבץ. במחקר מקיף שנערך באוניברסיטת קיימברידג' עלו הממצאים המפתיעים שבוודאי מנחמים את חובבי מזון הנחמה
בריא ללב. אילוסטרציה
צילום׃
חדשות 2
קבוצת חוקרים מאוניברסיטת קיימברידג' שבאנגליה ערכו מחקר מקיף שסקר 114 אלף משתתפים ובחן את הרגלי האכילה שלהם. החוקרים התמקדו בעיקר בהרגלי צריכת השוקולד של הנסקרים ובחן את ההשפעות הבריאותיות של הממתק האהוב.
תוצאות המחקר הציעו שקיים קשר בין צריכת שוקולד ובין הפחתת הסיכון ללקות במחלות הקשורות ללב ולכלי הדם. מהממצאים עולה כי האנשים שהעידו על צריכת השוקולד הגבוהה ביותר במחקר, רשמו הפחתה של 37% בסיכוי ללקות במחלות לב וירידה 29% בסיכוי ללקות בשבץ.


