_OBJ

הילד רוצה לונה פארק? הלכו 98 שקלים, רק עליו. הילד רוצה גם סרט? הנה הלכו להם עוד 35 שקלים לכרטיס. אבל כאן הבעיה לא נגמרת, אלא רק מתחילה: ילדים, כמו שאנחנו יודעים, נוטים להיות צמאים ורעבים, ואם נוסיף את הצרכים האלה לרשימת ההוצאות שלנו בחופש הגדול - כבר נגיע לאוברדראפט רציני. כמה רציני? בבקשה.

בקבוק מים, למשל, יעלה לכם 9 שקלים תמימים ברוב מקומות הבילוי. מוזיאון ארץ ישראל הוא החריג, ולא לטובה - שם ידרשו עבור המים 10 שקלים. פחיות קולה תעלה לפחות 8 שקלים (בבריכת גורדון), באותו מוזיאון ממש זה כבר יגיע ל-12, ובסינמה סיטי - שוברת כל השיאים - כוס קטנה של קולה עולה 17 שקל.

שנמשיך? טילון יעלה לכם 12 שקל בבריכת גורדון, 13 בסינמה סיטי ו-15 בלונה פארק, ועבור פופקורן קטן תיאלצו להיפרד מ-19 שקלים בסינמה סיטי בגלילות.

אז מה אפשר לעשות? דבר ראשון להתפלל - בוועדת הכלכלה של הכנסת כבר דנו במכת המדינה הזו, ועכשיו רק נותר לקוות שגם יעשו עם זה משהו. ודבר שני - להביא מהבית. פופקורן, מים, קולה. אז מה אם זאת קצת פדיחה, לצאת כאלה פראיירים זה פדיחה גדולה בהרבה.

רוצים עוד הצעות, לנשנושים שגם יהיה לכם כיף להכין וגם כיף לא לקנות? ממש פה מחכה לכם מדריך להכנת פיצה ביתית, ויש גם אחד לגלידה, ויודעים מה? אפילו פופקורן מתוק כבר לא צריך לקנות.

>> צדק חברתי – סיקור מיוחד: כל החדשות, כל התמונות, כל הדעות