mako
פרסומת

היסטריית "האח הגדול VIP": כ-80 אלף לקוחות HOT ו-yes רכשו עד כה את ערוץ 20

זאת למרות שערוץ 20 של "האח הגדול VIP" עדיין פתוח לצפייה ללא תשלום על-פי הערכות, כ-120 אלף צופים ירכשו את הערוץ ההכנסות מהערוץ נחלקות בין HOT ו-yes לבין זכיינית ערוץ 2 קשת

יעל גאוני
גלובס
פורסם: | עודכן:
הקישור הועתק
שרונה ודניאלה פיק, האח הגדול VIP
האחיות פיק. אי אפשר להפסיק לצפות בהן | צילום: שי וליץ, mako

בתום היום השני לעלייתה לאוויר של התוכנית "האח הגדול VIP", רכשו כ-30 אלף מנויי yes וכ-50 אלף מנויי HOT את ערוץ 20 (ערוץ "האח הגדול") תמורת 8.90 שקלים לכל העונה שתימשך כחודש - כך נודע ל"גלובס".

גורמים ב-yes מעריכים כי עד יום רביעי בבוקר המספר יגיע לכ-50 אלף. הן חברת HOT והן חברת yes פתחו את הערוץ למשך 3 הימים הראשונים לעליית התוכנית בחינם לכלל הלקוחות.

מ-yes נמסר בתגובה לידיעה: "אנחנו לא מגיבים על ענייננו המסחריים מעל דפי העיתון".

אם ההערכות של הגורמים ב-yes אכן יתממשו, ואם ב-HOT יצליחו לגייס מספר דומה או גבוה בכ-20% (לאור מספרם היחסי הגבוה יותר של מנויי HOT) - אזי מדובר בכ-110-120 אלף מנויים שירכשו את הערוץ, מה שמביא להכנסות של כמיליון שקל שכזכור נחלקות בין הפלטפורמות הרב-ערוציות לבין קשת.

יש לזכור כי ההחלטה להעלות את ערוץ 20 (ערוץ "האח הגדול") לא היתה פשוטה, הן מבחינת yes והן מבחינת HOT. מנהלי התוכן של שתי הפלטפורמות היו צריכים לשקול היטב אם מהלך שכזה - קידום משמעותי של ערוץ ברודקאסט - הוא נכון עבורם אסטרטגית, והדעות לאורך כל הדרך היו שנויות במחלוקת.