mako
פרסומת

סקר TIM: שיא חשיפה ל-mako

אתר mako רושם עלייה של 17% בחודש דצמבר ומגיע לשיעור חשיפה של 32.5% בקרב גולשי האינטרנט. במקום הראשון: גוגל עם 91.9% חשיפה. למרות גמר "הישרדות", נענע10 רושם ירידה חדה של 12%

פורסם:
mako
צילום: mako
הקישור הועתק
mako
mako. מקום 6 | צילום: mako

אתר mako רושם עלייה של 17% ומתמקם במקום השלישי מבין אתרי התוכן הישראלים, ובמקום השישי ברשימת האתרים הפופולאריים ברשת. על פי סקר TIM, שנערך בחודש דצמבר והקיף מדגם של 1,251 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, רושם mako את העלייה הגבוהה ביותר מבין האתרים הממוקמים בעשירייה הראשונה וזוכה ל-32.5% חשיפה – הנתון הגבוה ביותר מאז עלה האתר לאוויר.

בראש הטבלה: עלייה של 2% לגוגל, שזוכה ל-91.9% חשיפה. במקום השני וואלה! עם ירידה של 4% ל-63.1%, פייסבוק בשלישי עם 58.9%, ynet במקום הרביעי עולה ב-2% ל-58.6%, ויוטיוב סוגר את החמישייה הראשונה עם עלייה של 6% לחשיפה של 57.1%.

במקום השביעי נמצא אתר השוואת המחירים זאפ עם 25.6% חשיפה לעומת 25.2% בחודש נובמבר. למרות השלבים המכריעים של "הישרדות הפיליפינים", אתר נענע10 רושם ירידה חדה של 12% ל-24.4% ומסתפק במקום השמיני בטבלה. במקום התשיעי נמצא אתר יד 2, שיורד ב-15% ל-22.9%. את העשירייה הראשונה סוגר אתר Nrgמעריב עם ירידה של 8% ל-20.4%.

בגזרת האתרים הכלכליים: "דה מרקר" ממשיך להוביל עם 15.3% חשיפה במקום ה-14, לעומת גלובס במקום ה-19 עם 13% חשיפה. בקרב אתרי הספורט מוביל אתר ONE עם 14.1% על פני אתר ספורט 5, שזוכה ל-13.3%.