סקר mako :TIM שומר על כוחו
אתר mako ניצב במקום השביעי בדירוג אתרי האינטרנט המובילים בישראל לחודש ספטמבר. גוגל במקום הראשון. Ynet מצמצם את הפער מוואלה


אתר mako שומר על כוחו בחודש ספטמבר וזוכה לשיעור חשיפה של 28.2%, כך עולה מדירוג TIM לאתרי האינטרנט המובילים בישראל. זהו החודש השני ברציפות שבו מתמקם mako במקום השביעי בטבלה.
במקום הראשון: גוגל רושם עלייה קלה לשיעור חשיפה של -91%. את המקום השני ממשיך לאייש אתר וואלה, עם עלייה קלה ל-67.3% לעומת 66.8% בחודש שעבר. Ynet, עם אחוז החשיפה הגבוה ביותר בחצי השנה האחרונה, רושם זינוק של -6% ל-63.5% ומצמצם משמעותית את הפער מהמקום השני.
במקום הרביעי נמצא אתר פייסבוק, שממשיך בהתחזקות העקבית בחודשים האחרונים ורושם שיעור חשיפה של 57.2% בספטמבר. Youtube שומר על נתון דומה לאוגוסט, 51.5%, ומתמקם במקום החמישי.
אתר נענע 10, עם העונה המדוברת של "הישרדות", עולה ל-28.3% לעומת 27.8% באוגוסט ומגיע למקום השישי בטבלה בהפרש מזערי מ-mako. עם סיום עונת חיפוש הדירות האינטנסיבית של חודשי הקיץ, רושם אתר יד 2 ירידה חדה של כ-6% ומסתפק ב-24.3% לעומת 30.3% באוגוסט.
Nrg ממשיך גם החודש בהיחלשותו וזוכה לשיעור חשיפה של 23.9%. אתר השוואת המחירים זאפ סוגר את העשירייה המובילה ויורד בכ-3% ל-21.9%. בקרב בין שני אתרי הספורט המובילים, רושמים השניים ירידה כאשר אתר ONE עם 13.6% גובר על "ספורט 5", שמשיג 12.3%.
בגזרת אתרי הכלכלה רושם "דה מרקר" ירידה ל-13.1% ומתמקם במקום ה-17, אך עדיין מוביל על "גלובס" שמגיע למקום ה-20 עם 11.3%.
