mako
פרסומת

ניקול אינטרנשיונל: ראידמן לקמפיין בינלאומי

אחרי טיב טעם ניקול ראידמן נבחרה להיות פרזנטורית של חברת תכשיטים ותצטלם לקמפיין בינלאומי, כזה שיצריך ממנה להגיע לשלל אירועים בעולם. תפור עליה

יפעת הללי
mako
פורסם:
הקישור הועתק
ניקול ראידמן עם לואי ויטון
אתה יודע מה זה קמפיין? קמפיין זה קוף! | צילום: mako

אחרי הקמפיין המשעשע לחברת "טיב טעם", המעושרת ניקול ראידמן ממשיכה לגזור קופונים מהתהילה שלה. הפעם היא נבחרה לשמש פרזנטורית של חברת התכשיטים הבינלאומית Neuhaus, שזה אומר שראידמן תהיה זו שתוביל את פעילות הפרסום השנתית של המותג הבינלאומי ובמסגרת זאת גם תיקח חלק באירועים שונים של החברה בחו"ל.

הבחירה לקמפיין הבינלאומי הזה ממקם את ראידמן באופן רשמי כמעושרת הכי נוצצת ואטרקטיבית שיצאה מתוכנית הפריים טיים של ערוץ 10, והיא רק בת 25, להזכירכם. ההצעה של החברה משתלבת לראידמן מצוין בלוח הזמנים, מאחר וגם ככה היא נמצאת לא מעט בחו"ל.

אם תהיתם, מדובר בחברה יוקרתית לתכשיטים, לה יש מספר חנויות בארץ ובעולם, בין היתר בפאריס, מוסקבה, ציריך, קאן, מארבלה ספרד, תל-אביב, ירושלים ואילת. אין לנו מה להגיד מלבד - בר רפאלי, יש לך מתחרה.

ניקול ראידמן
מעתה אימרו: ניקול אינטרנשיונל | צילום: אלכס ליפקין, למגזין BelleMode, mako