mako
פרסומת

הטיימליין של פייסבוק: עכשיו גם לעמודי מעריצים

חדשות טובות למי שאוהב את הטיימליין של פייסבוק - מהיום גם עמודי המותגים יכולים לעבור לפריסת ציר הזמן; הרשת החברתית מאמינה כי השינוי יאפשר לחברות ליצור עמודים יצירתיים מאוד ובמקביל יחבר יותר בין הגולש למותג

לילה אודינייב
mako
פורסם:
הקישור הועתק
טיימליין של פייסבוק
כך נראה הטיימליין של פייסבוק | צילום: Photo by Flash90

חמישה חודשים אחרי שהוצג והופעל בפרופילים האישיים - הטיימליין של פייסבוק מגיע גם לעמודי מעריצים ומותגים.

הבוקר (ד') קיבלו מנהלי העמודים את האפשרות להתחיל ולערוך את הדפים שבניהולם. אמנם השינויים יכנסו לתוקף באופן רשמי ויהיו חובה לכולם רק בעוד חודש, ה-30 במרץ, אבל כבר היום המנהלים יכולים לפרסם את הטיימליין החדש שלהם על ידי לחיצה על Publish בסיום העריכה.

למרות שרבים מהמשתמשים הפרטיים לא אוהבים את הטיימליין, עבור חברות גדולות זו יכולה להיות פלטפורמה מצוינת להבליט את המותג ולהפוך אותו לאישי יותר עבור המשתמש.

מלבד אפשרויות העיצוב הרבות, שבדומה לציר הזמן בעמוד האישי יפתחו בפני המפרסמים אינסוף אפשרויות יצירתיות, מקבלים בעל הדפים גם פאנל ניהול משודרג ונוח יותר מבעבר.

הטיימליין של מגזין פיפל
הטיימליין של מגזין פיפל - אינסוף אפשרויות עיצוב של תמונות הקאבר והפרופיל | צילום: Photo by Flash90

פייסבוק מאמינים כי הטיימליין החדש לעמודים יעזור למשווקים להפוך את הדפים לאישיים ומזמינים יותר. בנוסף הם מקווים כי בעתיד החברות יעדיפו לפתוח עמודים לחברות בפייסבוק ויזנחו את האתרים הרשמייים שלהן.

בינתיים פירסמה פייסבוק דף הייעודי שנפתח לבעלי עמודי המותגים ובו הסבר על הטיימליין החדש. שם גם ניתן לראות דוגמאות לטיימליינים קיימים ולהכיר טוב יותר את הפלטפורמה החדשה. גם אתם יכולים להתרשם מהשינוי ולצפות בעמודים של קולדפליי, קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, הניו יורק טיימס , המגזין פיפל וגם העמוד הרשמי של האח הגדול.