היום אירע פיצוץ במכוניתה של מרגלית צנעני, בשעה שהזמרת נמצאה במסעדה באזור התעשייה של אזור. צנעני אמרה לחדשות 2 כי "מדובר בתקלה טכנית", אך במשטרה טוענים כעת כי קיים חשד שהפיצוץ התרחש על רקע פלילי.

אולם הטוויסט המוזר בסיפור הגיע כאשר ליאור סלע, אושיית פייסבוק מוכרת, העלה לעמוד שלו את מדור "הציור השבועי לילד" של ג'קי כפי שהופיע בגיליון האחרון של מוסף "שבעה ימים" של "ידיעות אחרונות". כותרת החידון היא "איפה מרגול?", ובתמונה מופיעה רכב הנוסע בשדה וארנב גדול המנגן בגיטרה. "כאשר מרגול נסעה ברכבה, היא הבחינה בארנב גדל גוף שניצב מולה (...)", נכתב בחידה, ובהמשך מסופר כי מרגול "יצאה מרכבה והסתתרה". חלק מהמגיבים ציינו כי גם אזכורו של "ארנב גדל גוף" מוזר ומעורר תמיהה, ואולי מרמז לעבריין.

יהושע ג'קסון (ג'קי) שמע על המקרה לראשונה מ-mako תרבות. "לא שמעתי על המקרה הזה עד שהתקשרת", אמר המאייר, "אבל אני רגוע לשמוע שהיא לא נפגעה. האמת היא שהרעיון מאחורי הציור נולד מהופעה של מרגול שראיתי בכנס העיתונאים האחרון שנערך באילת. מרגול הופיעה שם והייתה נפלאה כהרגלה, לאחר ההופעה יצא לנו לשוחח וסיפרתי לה שאני עומד מאחורי 'הציור השבועי לילד'. שאלתי אותה איזו חיה היא הכי אוהבת ואמרתי שאכין לה ציור בהפתעה. אחרי שהיא סיפרה לי שארנב היא החיה האהובה עליה החלטתי לצייר את מרגול כשהיא נוסעת במכוניתה ונתקלת בארנב גדול ממדים, היא יוצאת לחפש אותו ונעלמת כך שהילדים צריכים לחפש אחריה".

מדהים שהמדור התפרסם במקרה דווקא השבוע.

"האמת היא שיש המתנה של כחודש עד שהמדור מתפרסם, כך שזה יצא לגמרי במקרה. חשוב לי שתכתוב שאני מאחל למרגול בריאות ואריכות ימים ושלא הייתה לי כוונה להכניס לאף אחד רעיונות לראש".

תגובתה של צנעני לסיפור טרם התקבלה.