עיתונאי הספורט משה פרימו הושעה מעבודתו בערוץ הספורט. ההשעיה באה לאחר שלמנהלי הערוץ נודע כי פרימו מעביר הרצאות בתשלום לקבוצות כדורגל משתי הליגות הבכירות, קבוצות אותן הוא גם מסקר במסגרת עבודתו. הידיעה הובאה לראשונה הבוקר באתר האינטרנט "אייס". לפי הפרסום, חלק מההרצאות אותן העביר פרימו היו לקבוצות הנוער של אותם המועדונים, אך יש לציין כי התשלום עבור ההרצאות מגיע מבעלי הקבוצות.

זאת אינה הפעם הראשונה בה מסתבך פרימו בנושאים הקשורים לאתיקה עיתונאית. ב-2014 הביא העיתונאי ידיעה סנסציונית בתכנית "יציע העיתונות" לפיה מתקיים מהלך להענקת אזרחות לשחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, כדי לאפשר לו לשחק בנבחרת ישראל. הידיעה הייתה מבוססת על הודעת טקסט שקיבל מצופה במטרה להטעות אותו והתבררה כשקרית. באותה שנה נתבע פרימו ע"י מכבי תל אביב בעקבות מה שהם כינו "דיווחים כוזבים".

בשנה שעברה קיים פרימו ראיון רדיו בשידור חי עם בעלי קבוצת בית"ר ירושלים, אלי טביב, לאתר האינטרנט של ערוץ הספורט, כאשר האחרון היה בטוח שמדובר בשיחה שאינה לציטוט. בעקבות המקרה הגיש טביב תביעה בארה"ב נגד ערוץ הספורט בסך של כמיליון ש"ח.

משיחות שקיימנו עולה כי ההרצאות בתשלום שמעניק פרימו הן נושא מוכר בקרב העוסקים בעיתונות הספורט. אחד הגורמים ציין כי ידוע לו שפרימו דרש מבעלי קבוצות תשלומים בגובה של עד 3,000 שקלים. אותו גורם טען כי אנשי קבוצות הכדורגל האמינו כי יזכו לסיקור אוהד בתמורה לתשלום.

משה פרימו סירב להגיב והפנה אותנו לערוץ הספורט. בערוץ הספורט אישרו את דבר השעייתו של פרימו מעבודתו עד להודעה חדשה וציינו כי הנוהל לפיו אסור להעביר הרצאות בתשלום לקבוצות, מוכר וידוע לכל עובדי הערוץ.