.

לא מעט טאבואים נשברו בסרטון שעלה אתמול (שלישי) לרשת וכבר הפך לויראלי. הקליפ, שנקרא “Swear Jar Princesses”, מציג ילדות קטנות שלבושות כמו נסיכות ומדברות בשפה שחורגת מהפוליטקלי קורקט האמריקאי. מאחורי הסרטון עומד גוף בשם FCKH8 ששם למטרה להילחם באפליה נגד נשים, גזענות ולפעול למען זכויות שווים להומואים ולסביות.

"נשים מרוויחות 23 אחוזים פחות מגברים בשביל אותה עבודה מזדיינת. אני לא צריכה פין בשביל להרוויח כסף", "תפסיקו להתמקד במראה המזוין שלי ותנו לי ספר. ההשראה שלי בחיים לא צריכה להיות הדאגה מגודל התחת שלי" ו"תפסיקו להגיד לבנות איך להתלבש ותתחילו ללמד בנים לא לאנוס", אלו רק חלק מהמשפטים שנאמרו על ידי ילדות בגילאי 6 עד 13. בסוף הסרטון מפנות שתי נשים בוגרות לאתר החברה בו נמכרים טי שירטים עם מסרים פמניסטים כאשר חלק מההכנסות נתרם לארגונים ופרויקטים שנלחמים בסקסיזם.

מפיק הוידאו מייק קון הגיב: "מבוגרים מסוימים מרגישים לא בנוח עם האופן בו ילדות קטנות משתמשות במילים רעות למען מטרה טובה. השוק האמיתי הוא שנשים מרוויחות פחות מגברים על אותה עבודה בשנת 2014, לא השימוש במילה "מזדיין". הסטטיסטיקות שמראות כי 1 מתוך 5 נשים מותקפת מינית או נאנסת, נראות לחברה פחות פוגעניות ממילים גסות ואנחנו מרוצים מכך שהילדות מסבות תשומת לב לחוסר האיזון".