1. אקווהמן עושה שרירים

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ממשיך להתקרב, ונכון שאותנו מעניינת בעיקר גל גדות, אבל האינטרנט געש בסופ"ש סביב תמונתו הראשונה של אקווהמן. ביום חמישי חשף הבמאי זאק סניידר איך אקווהמן ייראה בגרסת ג'ייסון מומואה ("משחקי הכס"). מדובר, ובכן, בח'אל דרוגו של שבעת הימים.

וואו, זה כל כך יותר טוב מוויני צ'ייס.

2. מתיחת הפנים של סטיבן קולבר

זוכרים שסיפרנו לכם שזקנים הם אחד הטרנדים הלוהטים של 2014? אז סטיבן קולבר יודע את זה. אמנם אנחנו כבר ב-2015, אבל אל תשכחו שרק לאחרונה הוא פרש מ"דו"ח קולבר" ומדמותו הפיקטיבית. כעת הוא יכול להרשות לעצמו לטפח זקן שגרף ברשת תמימות דעים: מושלם.

חוץ מזה, לקולבר יש גם זמן לגלם כומר בסדרה של מינדי קיילינג, "מינדי". וכן, גם צווארון הכמורה הולם אותו.

Coming soon to #themindyproject. Father Michael O'Donnell.

A photo posted by Mindy Kaling (@mindykaling) on

3. האם נמצא יורש לג'ון סטיוארט?

עוד אחד שהודיע לאחרונה על פרישתו מתכנית הלילה בהגשתו הוא פטרונו לשעבר של קולבר – ג'ון סטיוארט, מגיש ה"דיילי שואו". סטיוארט עוד לא פינה את הכיסא, אבל הקרב נפתח רשמית. הנה מתמודד מפתיע: סת' רולינס, מתאבק מה"WWE", שהודיע לאחרונה שהוא יכול להשתלט על התכנית "ולהפוך אותה למשהו שבאמת אפשר לצפות בו".

סטיוארט, תופתעו לשמוע, הרים את הכפפה. הנה קרב שהיינו רוצים לראות.

4. קריסטן סטיוארט עושה היסטוריה

ומסטיוארט לסטיוארט. כוכבת "דמדומים" היא לא השם הראשון שעולה בראש כשחושבים על שחקנית מוערכת שזוכה בפרסים נחשבים. אבל הנה, דווקא סטיוארט הפכה ביום שישי לשחקנית האמריקאית הראשונה לזכות בפרס הסזאר – פרסי האקדמיה הצרפתית. סטיוארט זכתה בפרס שחקנית המשנה עבור תפקידה ב"Clouds of Sils Maria", בו היא משחקת לצד ג'ולייט בינוש וקלואי גרייס מורץ.

בהתחשב בעובדה שבימים אלה, רק שנתיים אחורה, זכתה סטיוארט בשני פרסי ראזי (על "דמדומים: שחר מפציע – פרק 2" ו"שלגייה והצייד"), אין ספק שמדובר בהתקדמות משמעותית.

5. ג'ואי חייב לצ'נדלר ה-מון כסף

יותר מעשור אחרי מותה, "חברים" ממשיכה לשגע את מעריציה. אחרי שכתבת באתר "Bustle" גילתה מדוע השולחן של החברים ב"סנטרל פרק" היה תמיד פנוי עבורם (כי מישהו טרח להציב עליו שלט "שמור"), גילה השבוע גולש Reddit כמה כסף חייב ג'ואי לצ'נדלר מתקופת מגוריהם המשותפים. התשובה: המון.

אם אתם מתעקשים לשמוע את זה במספרים, זה מתקרב למשהו כמו 120 אלף דולר. זה כולל שיעורי משחק (1,000 דולר), שלוש שנים של שכר דירה והוצאות שוטפות (קרוב ל-50 אלף דולר), וחשבון אוכל אסטרונומי (39 אלף דולר). רק ניתוח הקילה של ג'ואי עלה לצ'נדלר בין 6,000 ל-10,000 דולר. המסקנה היא שצ'נדלר לא היה השותף של ג'ואי, או חברו הטוב ביותר. הוא היה השוגר דדי.