לא יגיע לישראל בקרוב (צילום: רויטרס)
לא יגיע לישראל בקרוב | צילום: רויטרס

השחקן ההוליוודי ריאן ריינולדס פנה אמש (שני) למעריציו בישראל, ובישר להם כי למרבה הצער, לא יגיע לבכורת סרטו החדש "דדפול" בישראל. ביומיים האחרונים הופץ ברשתות החברתיות צילום מסך בו, לכאורה, מתחייב ריינולדס להגיע לבכורה במידה והתמונה תזכה למספר לייקים ושיתופים גבוה. התמונה הפכה למם, ששוכפל בשלל גרסאות שונות והופץ בקרב הגולשים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"מרגש אותי שמישהו רוצה כל כך שאבקר עד שזייף הודעה ממני בה אני מבטיח להגיע לארצכם היפה", כתב בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו. לדבריו, "ישראל היא בראש רשימת היעדים שאליהם אני רוצה להגיע, אך למרבה הצער - לא הפעם. אבל יום אחד, ישראל... אהיה בתוכך", סיים בשובבות.

לפוסט צירף ריינולדס תמונה של הפוסטר הישראלי לקידום הסרט, ובו שם הסרט בעברית. ריינולדס, הנשוי לשחקנית המצליחה בלייק לייבלי ונבחר בעבר ל"גבר הסקסי בעולם" של מגזין פיפל, מחזיק בעמוד פייסבוק ובו למעלה מ-1.1 מיליון עוקבים.

אין תמונה
הפוסט מעמוד הפייסבוק של ריינולדס

בסרט החדש מגלם ריינולדס את גיבור העל דדפול, הידוע בחוש ההומור החריף שלו. מדובר בסרט הראשון המבוסס על קומיקס של מארוול שזוכה לציון "R", המגביל את הצפייה בו ללא ליווי מבוגר לצופים מעל גיל 17. הסרט ייפתח בארצות הברית ב-10 בפברואר, ובישראל למחרת.