עם ההצלחה באות גם הצרות: מחלקת הסייבר של ה-FBI צפויה לחקור הפצת תמונות עירום מזויפות של השחקנית הישראלית וכוכבת הסרט שובר הקופות "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" גל גדות, כך נודע ל-mako תרבות.

תפקידה של גדות כוונדר וומן מתחיל לגבות קורבנות כשהגדול מכולם היא גדות עצמה. לאחרונה החלו להסתובב ברשתות החברתיות ובקבוצות ווטסאפ, תמונות של גדות בעירום מלא ובתנוחות פרובוקטיביות. חדי ההבחנה שבינינו יכולים לראות כי מדובר בתמונות מזויפות, שנוצרו ככל הנראה בעבודת פוטושופ. לאחר בדיקה מעמיקה התברר כי אחד האתרים שאחראים לאותן התמונות המזויפות הוא anudeactres.com שאחראי ללא מעט זיופים של תמונות של סלבריטאיות בינלאומיות.

 

גורמים הקשורים לגדות פנו למחלקת הסייבר של ה-FBI במטרה שתבדוק את העניין ואף תדאג להסיר את התמונות. גורם המקורב לגדות סיפר כי "יש קווים אדומים שאותם לא חוצים וכאן הם נחצו. למרות שלא מדובר בתמונות אמיתיות אנחנו לא ניתן לאף אחד לפגוע בכבודה של גל. כל מי שיתנהג בפליליות נפעל נגדו" אמרו אותם גורמים. הפניה ל-FBI הגיעה לאחר שאותם גורמים פנו לבעלי האתר בדרישה שיסירו את התמונות אך זכו להתעלמות מוחלטת. על פי אותם גורמים, ה-FBI עתיד לחקור את העניין.

מדוברות ה-FBI טרם נתקבלה תגובה.