זו אולי נראית כמו שמרנות הוליוודית טיפוסית (במאי וכותב מוכר, שחקנים גדולים ועיבוד לספר מצליח), אבל עם קאסט כזה קשה לקטר על הנטייה של האולפנים ללכת על בטוח.

מגזין וראייטי דיווח אתמול (שלישי) כי כריסטיאן בייל, בראד פיט וריאן גוסלינג ישחקו זה לצד זה בסרט חדש בשם "The Big Short", אותו תפיק "פלאן בי" - חברת הפקה שנמצאת בבעלותו של פיט. את הסרט יכתוב ויביים אדם מקקיי ("חדשות בהפרעה"), והוא יבוסס על רב מכר מאת מייקל לואיס (לא זה עם השרירים בבטן). הספר, "The Big Short: Inside the Doomsday Machin", ראה אור בעברית תחת השם "מכונת הכסף: המשקיעים שפיצחו את השיטה" (הוצאת בבל וידיעות ספרים). לואיס כתב גם את הספר עליו היה מבוסס "מאניבול", עוד סרט מצליח בכיכובו של פיט, שהופק גם הוא על ידי "פלאן בי".

הספר "מכונת הכסף" עוקב אחרי מספר אנשי מפתח שמילאו תפקיד ביצירת בועת האשראי שהובילה למשבר הכללי של 2007. השמועות אומרות כי פיט היה מעוניין בעיבוד קולנועי לספר מאז ההצלחה של "מאניבול". חברת ההפקה של פיט הצליחה לצבור לא מעט הישגים לאחרונה עם הזכייה באוסקר על "12 שנים של עבדות" והשבחים שקיבלה סדרת הטלוויזיה "הלב הנורמלי" והסרט "סלמה".

עוד ב-mako תרבות: