ג'יי.ג'יי.אברהמס (צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL)
זה ייגמר בדם? ג'יי.ג'יי.אברמס | צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL
מאז ההכרזה הדרמטית על רכישתה של חברת "לוקאס פילם" על ידי דיסני והחייאתה של סדרת המדע הבדיוני המצליחה אי פעם, התרכזו חובבי הקולנוע ברחבי העולם בשאלה קריטית אחת: מי יהיה האיש שייבחר לרשת את מקומו של לוקאס ויביים את הסרט השביעי בסדרת "מלחמת הכוכבים"? אחרי שגיירמו דל טורו, סטיבן ספילברג ובן אפלק סירבו בנימוס להצעה, הסכים ג'יי.ג'יי.אברמס לקבל על עצמו את האתגר.

אברמס, היוצר של "אבודים" המהוללת וסדרות מהוללות הרבה פחות כמו "אלקטרז" ו-"Person of Interest", נחשב כבר בתחילת הדרך למועמד מוביל. המלך החדש של הגיקים ברחבי העולם, קנה את עולמו כשהחייה רק לפני שלוש שנים את סדרת "מסע בין כוכבים" אותה הפך ל"סטארטרק" המצליח, שסרט ההמשך שלו יגיע השנה למסכים.

אין תמונה
נשוב בעוד שנתיים
איפה בתוך הלו"ז הבלתי אפשרי של אברמס (שמעורב בימים אלה בהפקה/בימוי של לא פחות משמונה פרויקטים שונים) יימצא הזמן הדרוש כדי לתכנן ולהוציא לפועל את סרט ההמשך הכי מדובר בשנים הקרובות? לא ממש ברור. בשלב זה מסרבים אנשי דיסני או מקורביו של הבמאי לאשר רשמית את הדברים, אבל נראה שאתרי הקולנוע החשובים בעולם כבר מתייחסים אל הנושא כעניין סגור.

הסרט השביעי בסדרת מלחמת הכוכבים צפוי לצאת לקולנוע לקראת סוף 2015. מארק האמילף, קארי פישר והריסון פורד, כוכבי הסדרה המקורית, כבר הודיעו כי ישמחו מאד לקחת חלק גם בטרילוגיה החדשה. מה נאמר ג'יי.ג'יי? שהכוח יהיה איתך.

בואו לפייסבוק שלנו!!