לא מעט אגדות ילדים תמימות זכו בשנים האחרונות לעיבודים אפלים כדי להתאים אותם לעולם הכאותי והמכור לאפקטים שבו אנו חיים. אלא שעוד הרבה לפני "מליפיסנט", "אליס בארץ הפלאות" ו-"ארץ אוז", מחזמר בברודוויי כבר עלה על הנוסחה המצליחה הזאת והפך ללהיט. אחרי 7 פרסי טוני, סיבובי הופעות עולמיים ומיליוני דולרים, הגיע הזמן לבדוק אם "אל תוך היער" יכול לשחזר את ההצלחה גם בקולנוע.

הבמאי רוב מרשל ("שיקגו") החליט להפוך את המחזה למחזמר אפל בכיכובם של כמה מהכוכבים הגדולים שהוליווד יכולה להציע. הסיפור (שמבוסס על ספר מאת ג'יימס לאפין) עוסק בהשלכות של המשאלות על בני האדם שמביעים אותן. במרכזו עומדים בני זוג חשוכי ילדים (אמילי בלאנט וג'יימס קורדן) שמבקשים להסיר מעליהם את הקללה שהוטלה עליהם על ידי מכשפה (מריל סטריפ). לצורך כך הם נדרשים לצאת למסע בתוך יער אפל, שבו יפגשו בין היתר את סינדרלה (אנה קנדריק), הזאב הרע (ג'וני דפ) וכיפה אדומה (לילה קרופורד).

אין תמונה
תיזהרו במשאלות שלכם

בהתאם למסורת של דיסני בשנים האחרונות, גם "אל תוך היער" מתרחק מימי התום ומציג פרשנות אפלה, על גבול המפחידה, לסיפורי הילדות המוכרים. "המטרה שלנו היא להראות מה קורה לאנשים שלא מסתפקים במה שיש להם, ומתמקדים רק בשאיפות שלהן", מסבירה אמילי בלאנט בהצצה אל מאחורי הקלעים של ההפקה. בדיסני לא מסתפקים רק בשאיפה להשיג רווחים גדולים עם תאריך הפצה בעונת הכריסמס, אלא מכוונים גם אל טקס האוסקר בפברואר, שבו לא זכה סרט מוזיקלי מאז "שיקגו".

"אל תוך היער" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-19 בפברואר