גל גדות כבר הייתה בדרך להישג מדהים עם הידיעה על מינויה שלה ושל דמותה, וונדר וומן (שזה עתה חגגה 75 שנים לקיומה), לשגרירות של כבוד מטעם האו"ם לענייני שוויון והעצמת נשים, כשלפתע הגיעה הידיעה המפתיעה על ביטולו. הסיבה הרשמית למעשה לא פורסמה, אך לא מעט מקורות טענו כי מדובר בתגובה למחאות שפרצו בתגובה למינוי הכפול של הכוכבת הישראלית כמו גם דמות הקומיקס שלדעת חלק הינה "מינית מדי" ו"לא רגישה תרבותית".

בטקס שארגן האו"ם לכבוד הענקת המינוי, הגיעה גדות כדי לדבר בפני תלמידות בית ספר יסודי, בעוד כמה מבוגרים שישבו מאחור הרימו את אגרופיהם והפנו את גבם לשחקנית. ולא רק הם – 100 מעובדי האו"ם התאגדו כמחאה מחוץ לכינוס, בעוד 600 נוספים חתמו על עצומה שמתנגדת להפיכת "אישה לבנה בעלת חזה גדול ופרופורציות גוף לא אפשריות" ו"התגלמות ה'פין-אפ גירל'" לסמל להעצמה נשית (מתוך 45,000 שחתמו עליה בסך הכל).

"ישנם כל כך הרבה דברים נוראיים שמתרחשים בעולם, וזה מה שאתם מוחים לגביו? ברצינות?", מגיבה כעת גדות לעניין במאמר מיוחד שפרסם מגזין "TIME" בגיליונו האחרון, העוסק בוונדר וומן, באבולוציית הדמות במהלך השנים, בסרט שיצא ב-2017 ובסערה שעורר המינוי המדובר. "כשאנשים מתווכחים האם וונדר וומן צריכה 'לכסות את עצמה', אני לא ממש מבינה את זה. הם אומרים 'אם היא חכמה וחזקה, היא לא יכולה להיות גם סקסית'. זה לא הוגן. למה היא לא יכולה להיות כל הדברים האלה?".

בראיון התייחסה השחקנית גם לאלה הטוענים כי היא ו-וונדר וומן לא ראויות להפוך לסממן להעצמה נשית, ומסבירה שחלק מתפקידה כגיבורת העל הוא גם להסביר לאנשים את המסר שעומד מאחוריה: "אני חושבת שאנשים מפרשים לא נכון כשאני אומרת שאני פמיניסטית. פמיניזם זה לא שריפת חזיות ושנאת גברים. זה שוויון בין המינים. כל מי שלא פמיניסט הוא שוביניסט".

מאז כניסתה לתפקיד, גדות התבטאה מספר רב של פעמים בנוגע למה שמייצגת וונדר וומן והמסר שהיא מבקשת להעביר לנשים ברחבי העולם. עוד לפני כשנה היא התארחה בתכניתה של אלן דג'נרס והסבירה על חשיבות הדמות הנשית בעולם הקומיקס הגברי. "לבנים תמיד היה את באטמן, סופרמן וספיידרמן וכו' וכו', ולבנות יש רק נסיכות", אמרה לדג'נרס, שסיכמה ואמרה "עכשיו יש לנו את סופרגירל בטלוויזיה ואת וונדר וומן בקולנוע, וחשוב מאוד שיהיו לבנות את המודלים האלה לחיקוי".

"וונדר וומן" יגיע לאקרנים ברחבי העולם בתחילת יוני 2017.