"וונדר וומן 2" אמנם עוד רחוק שנות אור מהאקרנים (1 בנובמבר 2019, אם אתם סקרנים) אבל סרט ההמשך ללהיט של גל גדות לא מפסיק לייצר כותרות, כאילו "ליגת הצדק" לא מופיע בבתי הקולנוע בימים אלה. אחרי שנגמרה סאגת ברט ראטנר והאולטימטום שהציבה לכאורה הכוכבת הישראלית, במאית הסרט פאטי ג'נקינס התפנתה להתייחס לנושא נוסף שהרגיז את המעריצים - העובדה שהסרט השני בסדרה יביא לחייה של דיאנה פרינס סיפור אהבה.

בראיון שנערך לפני זמן מה, ג'נקינס חשפה טיזר קטן עבור המעריצים לגבי חזרתו של "סיפור אהבה גדול" ב"וונדר וומן 2", אך במקום ליצור התלהבות - הידיעה הביאה לרעש בקרב הצופים, שטענו כי פרינס (גדות) לא זקוקה לשום סיפור אהבה מלכתחילה (ובטח לא לכזה שיכלול את כריס פיין). מי שדווקא כן התרגש מהניוז היו אלה שקיוו לראות את וונדר וומן מפתחת סיפור אהבה עם אישה, בהמשך לשמועות על היותה של גיבורת העל ביסקסואלית או לסבית. 

ביום ה' האחרון הבמאית הגיבה לדברים וטענה כי "כמה אנשים, כולל הכותרת הזאת [מתוך כתבה שעלתה באתר Collider - נ"ב], פספסו לגמרי או הסיקו מסקנות לא נכונות בהתבסס על ציטוטים מעומעמים שאמרתי בנוגע למשהו שאני לא יכולה להגיד כלום עליו. פשוט חכו ;) "


בניגוד לדברים שאמרה לעיל, הציטוט שהביאו "Collider" מהראיון עמה בפודקאסט של "וראייטי" היה די מדויק: "'וונדר וומן' עדיין יציג ערכים אחרים שלה [דיאנה פרינס - נ"ב], ויביא בתקווה נוסחה דומה שתייצר סרט כיפי, גדול ומהנה. אך בסופו של דבר, במערכה השלישית שלו הוא יציג כמה בעיות גדולות מאוד, וחוויה גדולה מאוד לה יהיה משקל ועומק רציני יותר משנראה לעין...אבל בגלל שזאת וונדר וומן והיא כאן עכשיו ומפותחת לגמרי [כדמות] - זה יהיה כיף גדול כבר מההתחלה, עם היותה גיבורת על מההתחלה. הסרט יהיה מצחיק, עם סיפור אהבה גדול שוב, ודמויות חדשות ומפתיעות שאני מתרגשת לגביהן, ושונות מאוד ממה שהכרנו בסרט הקודם". 

לנוכח הביקורות והאכזבה שעולה מצד הצופים לגבי "ליגת הצדק", אנחנו רק מקווים שסרט ההמשך ל"וונדר וומן" יהפוך בשנית ללהיט ויסית את תשומת הלב מהכישלון היחסי של האחים וורנר עם סרט גיבורי העל האחרון מהיקום הקולנועי המורחב של די.סי. אבל בלי לחץ, הא גל?

mako תרבות בפייסבוק