אחרי ויינשטיין, טובאק, ספייסי, פיבן ואפילו בן אפלק - עוד שם של איש בכיר בהוליווד ואחד השחקנים האהובים בתבל נכנס לרשימת המואשמים בהטרדות מיניות בתעשיית הבידור: דסטין הופמן.

מודים, זה לא שם שחשבנו שנאלץ לכתוב בנסיבות הללו, אך כעת נחשפת עדות של סופרת בשם אנה גרהאם האנטר, שטוענת כי ב-1985, בהיותה בת 17 בלבד, הטריד אותה מינית. לדבריה, השחקן חפן את ישבנה על סט "מותו של סוכן" וניסה לדבר איתה על סקס. 

"הוא ביקש ממני לעשות לו מסאז' ברגל ביומיה ראשון על הסט, ועשיתי את זה", סיפרה האנטר, שבזמנו הייתה עוזרת הפקה, ל"הוליווד ריפורטר". "הוא פלירטט בצורה מאוד ברורה, תפס לי בישבן, דיבר איתי ומולי על סקס. בוקר אחד ניגשתי לחדר ההלבשה שלו כדי לקחת את הזמנתו לארוחת בוקר; הוא הסתכל עליי וחייך, לקח את הזמן. ואז הוא אמר, 'אני אקח ביצה קשה... ודגדגן רך' (a hard-boiled egg, and a soft-boiled clitoris). כל הפמליה שלו התפוצצה מצחוק. עזבתי, חסרת מילים. ואז הלכתי לשירותים ובכיתי".

חמשת השבועות שלה על הסט תוארו בפירוט בתכתובת ששלחה לאחותה בזמנו. "היום, כשליוויתי את דסטין ללימוזינה שלו, הוא מישש את ישבני ארבע פעמים", כתבה לה. "הכיתי אותו בכל פעם, חזק, וקראתי לו אשמאי זקן". כשניסתה לפנות לאחראי עליה ולהתלונן על התנהגותו, נענתה כי עליה להתמודד עם מעשיו ו"להקריב" כמה מהעקרונות שלה לטובת ההפקה. 

הארווי ויינשטיין (צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL)
היה רק ההתחלה. ויינשטיין | צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL

"כיום, בגיל 49, אני מבינה שמה שדסטין הופמן עשה התאים לתבנית גדולה יותר של מעשים שנאלצו לחוות נשים רבות בהוליווד ובכל מקום", כתבה. "הוא היה טורף מיני, אני הייתי ילדה, וזאת היית הטרדה מינית".

הופמן הגיב לדברים שכתבה במאמר בהתנצלות: "יש לי כבוד רב כלפי נשים ואני מרגיש נורא לאור המחשבה שמשהו שאולי עשיתי הציב אותה בסיטואציה לא נעימה. אני מתנצל. זה לא משקף את מי שאני".

זאת לא הפעם הראשונה שהשחקן בן ה-80 זוכה לכותרות בנוגע ליחסו לנשים. על סט "קרמר נגד קרמר" הוא סטר למריל סטריפ "כדי לשפר את ביצועיה הדרמטיים בסצנה", כשבמקביל נהג להציק לה ולהסגיר את מותו של בן זוגה. את הסיבה לכך תירץ בזמנו בעובדה שעבר גירושין. "חגגתי עם סמים וזה גבה ממני את המחיר בכל דרך אפשרית". כעת רק נותר לחכות ולגלות האם האנטר תהיה האחרונה - או רק הסיפתח לעוד גל של האשמות.

mako תרבות בפייסבוק