ספייס ג'אם (צילום: warner bros.)
אבל כל כך חיכינו לראות את טאז | צילום: warner bros.
מכל השמועות לסרטי המשך של להיטי ניינטיז, זה היה האחד שדווקא רצינו שיתממש. הרשת געשה ורחשה בסופ"ש האחרון עם דיווחים על סיקוול לסרט האנימציה בכיכובו של מייקל ג'ורדן. על פי הפרסום באתר Deadline, בסרט ההמשך היה אמור לככב לברון ג'יימס, מי שמסומן על ידי רבים כיורשו של הכדורסלן האגדי.

אלא שכעת נדמה שההתרגשות הייתה מוקדמת מדי. בריאן ווינדהורסט, פרשן ה-NBA של ערוץ ESPN האמריקאי, פרסם כי נציגיו של ג'יימס שוללים את הדיווחים וטוענים כי אין כל סיכום בינו לבין אולפני וורנר באשר לכיכובו בסרט. כוכבה של מיאמי היט התראיין בעצמו ל"מיאמי סאן סנטינל" והכחיש גם כן את הדברים: "תמיד אמרתי שאני אוהב את 'ספייס ג'אם', זה היה הסרט האהוב עלי בילדותי. אם תהיה לי ההזדמנות, זה יהיה נהדר, אבל כרגע אני מופתע מהפרסומים כמו כולכם. לא שמעתי על זה כלום".

בשלב זה לא ברור אם Deadline, מקור אמין בדרך כלל לגבי חדשות התעשייה, מיהרו עם ההכרזה לפני שהפרטים האחרונים נסגרו, או שמא מדובר בטקטיקת הסתרה של ג'יימס וראשי וורנר. שמועות נוספות שנפוצות בשעות האחרונות מעלות את האפשרות שהסרט ייצא בכל זאת לדרך, אבל עם כוכב NBA אחר במרכזו. כך או אחרת, נראה שנצטרך להמתין עוד קצת עם הקרב החוזר בין הטון סקוואד לבין המונסטארס.