1. ג'ארד לטו שלף ג'וקר

ג'ארד לטו מתכונן לתפקיד הג'וקר ב"Suicide Squad" ומטריף את האינטרנט. בשבוע האחרון התפרסמו מספר תמונות של לטו במסגרת ההכנות. זה התחיל כשהבמאי ריצ'רד אייר העלה לטוויטר תמונות של לטו הנפרד ממחלפותיו הארוכות:

והמשיך בסוף השבוע באינסטגרם של לטו עצמו:

#

A photo posted by JARED LETO (@jaredleto) on

A look into tomorrow. #lovelustfaithdreams

A photo posted by JARED LETO (@jaredleto) on

Be brave. Risk it all. Without failure there is nothing. #WhistleWhileYouWork

A photo posted by JARED LETO (@jaredleto) on

הצילומים של "Suicide Squad" עומדים להתחיל בקרוב, והסרט עצמו צפוי לצאת למסכים באוגוסט 2016. עד אז, נשאר לנו רק לדמיין איך יישמע צחוק הג'וקר של ג'ארד לטו.

2. איך יקראו לפרקים החדשים ב"משחקי הכס" ומה אתם מבינים מזה?

ובפינת "'משחקי הכס' ממשיכה לשגע את המעריצים": האתר "Spoiler TV" מבשר (וזוכה מאוחר יותר לאישוש) על שמותיהם של ארבעה מפרקי העונה החמישית. הנה הם:

501: "The Wars to Come"

502: "The House of Black and White"

503: "High Sparrow"

504: "The sons of the Harpy"

לא יודעים, יש אנשים שזה אומר להם משהו. ואם אתם ממש אוהבים ספוילרים, אז יש גם תקצירים.

3. "תא גורדין" האמריקאית גמרה מוקדם

לחדשות פחות משמחות: "Allegiance", הגרסה האמריקאית של "תא גורדין", בוטלה לאחר חמישה פרקים. "Allegiance" שודרה ב"NBC" וחוותה ירידה בנתוני הצפייה לאורך העונה החלקית. את משבצת השידור המתפנה תתפוס "The Slap" – אף היא רימייק אמריקאי, הפעם לסדרה האוסטרלית המוערכת.

לעומת זאת, לא שכחנו ש"בית המשאלות" של חיים בוזגלו נרכשה ע"י "HBO", שמתכננת להפיק לה פיילוט. גם זו נחמה.

4. ה"נעלמת" הבא

הטריילר ל"מקומות אפלים" – ספרה השני של ג'יליאן פלין, מחברת "נעלמת" הסופר-מצליח – כאן, והוא מעורר תיאבון.

"מקומות אפלים" עוקב אחר ליבי (שרליז ת'רון), שחוותה בילדותה טראומה איומה וכעת מנסה לנבור בעברה כדי לגלות את האמת. האם זה יהיה  "נעלמת" הבא? לא בטוח. פלין לא מעורבת הפעם בכתיבת התסריט, הבמאי ז'יל פקה ברנר ("המפתח של שרה") הוא לא דייויד פינצ'ר, והספר "מקומות אפלים" לא זכה להצלחה של "נעלמת". מצד שני, אולי זה יחזיר את ת'רון לטקס האוסקר.

5. עדיין מהיר, עדיין עצבני

וגם ל"מהיר ועצבני 7" (מגיע לכאן באפריל) יש טריילר חדש – למעשה, גרסה מורחבת של הטריילר שכבר ראינו בסופרבול. וזה נראה, ובכן, כמו "מהיר ועצבני".

6. בת הדודה הלוהטת של סופרמן

"CBS" ו"וורנר" פרסמו תמונות ראשונות של מליסה בנויסט ("גלי") כסופרגירל. אם אתם תוהים לגבי הקשר המשפחתי, אז סופרגירל היא בת דודתו של סופרמן. המעריצים די מרוצים.

‎‎פרסום‎ by CBS.‎

7. שלדון לא שכח את ספוק

בשבוע שעבר הצטרפה גם "המפץ הגדול" לרשימת המספידים של לאונרד נימוי. הפרק האחרון של הסדרה הסתיים עם מחווה צנועה ויפה לנימוי, שבתפקידו הידוע כספוק מ"מסע בין כוכבים" לקח חלק משמעותי בחייהם של גיבורי הסדרה בכלל וד"ר שלדון קופר בפרט.

וכך זה נראה כשנימוי הופיע (בערך) ב"המפץ הגדול":

8. האריסון פורד חי, והרשת מתלוצצת עם רופאיו

בליל חמישי עוד חששנו לחייו של האריסון פורד, אחרי שהתרסק עם מטוס קל במסלול גולף בקליפורניה. היום, כשכבר ידוע שמצבו של פורד טוב והוא צפוי להחלים לחלוטין, אפשר כבר לצחוק על זה.

מארק האמיל (לוק סקייווקר) איחל לפורד שכל טיסותיו הבאות יהיו על מסך ירוק:

וסיכם את זה יפה פיטר מייהו (צ'ובאקה):