כך נראה קורקינט בהשראת לקסוס
מותג היוקרה היפני לקסוס אחראי למכוניות גדולות ועמוסת גאדג'טים אבל לאחרונה בחרו במותג ללכת על משהו אחר לגמרי ולשתף פעולה עם סטודנטים לעיצוב תעשייתי מבצלאל בפרויקט לעיצוב הקורקינט של המחר
קורקינטים ממונעים נמצאים בדיוק בקצה השני של הסקאלה המוטורית אך מסתבר שבלקסוס מאמינים שגם כלי תחבורה בסיסיים ניתן לעשות עם סטייל וברמת ביצוע גבוהה.

בעוד שמרבית הקורקינטים הנעים ברחובות הערים מצוידים במראה פשטני וחסר מעוף בפני הסטודנטים של בצלאל ניצבו מספר אתגרים שכללו כמובן עיצוב ייחודי אך הושם גם דגש על שימושיות, נוחות נסיעה ותפעול קורקינטים מתקפלים.
בין העיצובים שהוצגו בתערוכת בוגרים השנתית של "בצלאל": קורקינט להורה ולילד, קורקינט מותאם לנסיעה בעמידה ובישיבה, קורקינט מעוגל, קורקינט בעיצוב נשי, בעיצוב ספורטיבי וכו'.
ספי בר, מנכ"ל לקסוס ישראל מסר כי: "אנו שמחים להיות שותפים לפרויקט יצירתי ומרענן זה, המציע תפיסה חדשה ומקורית לפתרונות תחבורה עירוניים. לקסוס מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות חדשות ומתקדמות להנעה חלופית של כלי רכב, ומכאן החיבור לפרויקט שכזה היה טבעי. אנו מקווים כי הוא יעורר השראה לפיתוח מוצרים שיוכלו לשמש בעתיד הלא רחוק את כולנו".
חיים פרנס, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי ב"בצלאל" מסביר כי: ״שיתוף פעולה עם חברה כמו לקסוס היא הזדמנות חשובה המאפשרת לסטודנטים מגע עם שיקולים מקצועיים וגנטיקה עיצובית של מותג פעיל ואיכותי"





