mako
פרסומת

מלכת הראלי חוזרת לחיים – אודי קוואטרו קמה לתחיה

היא כבשה את מסלולי הראלי בשנות ה-80, הציגה טכנולוגיות שאפשרו לאודי להתברג בין מותגי הפרימיום ובקרוב היא חוזרת. הקונספט לאודי קוואטרו קופה שהוצג בתערוכת פריז לפני כשנתיים צפוי להגיע לייצור סדרתי ולמלא את החלל בין ה-TT ל–R8

נעם וינד
mako
פורסם:
הקישור הועתק

תערוכת פריז
צילום: נעם וינד


מגזין הרכב Auto Bild הגרמני טוען שבסקר אודי ציינה בפני הנשאלים נתונים כמו משקל עצמי של כ-1,350 ק"ג ויחידת הנעה שתכלול מנוע בן 5 צילינדרים בנפח של 2.5 ליטרים שבעזרת מגדש טורבו יפיק 375 כ"ס וכמובן הנעה כפולה.

אודי קוואטרו
נראה שהתגובות החמות יגרמו לאודי לשלוח את הקוואטרו לפסי היצור

אמנם במושגים של היום הספק שכזה כבר לא ממש נשמע מרגש אבל כשלוקחים בחשבון את נתון המשקל ללא ספק מתקבל יחס הספק/משקל מרשים ביותר.

השמועות האחרונות מדווחות על כך שהפרויקט, תחת שם קוד Q35, נכנס לשלבי פיתוח מתקדמים ועל פי שמו ניתן ככל הנראה להבין כי אודי מתכוונת להשיק את המכונית בשנת 2015 לכבוד חגיגות 35 השנים לקוואטרו המקורית שחרכה את מסלולי הראלי.

אחת השאלות שבשלב זה נותרו ללא מענה היא לאיזה טווחי מחירים מכוונים באודי את הקוואטרו והאם הכוונה היא להציג מכונית סופר ספורטיבית במחיר סביר או רכב עם תג מחיר שיהיה קרוב לזה של ה-R8 ורחוק-רחוק ממה שמרבית האנשים יכולים להרשות לעצמם.

פרסומת

אודי קוואטרו
המנוע צפוי להפיק 375 כ"ס והמשקל העצמי יעמוד על כ1,300 קילוגרם אשר ביחד יעניקו לקוואטרו יחס הספק/משקל מצוין