פלוס או מינוס? פולקסווגן מציגה את הספורט-וואן
לגרסת הפלוס של הגולף הקודמת היו יותר מינוסים מאשר פלוסים, ולמרות היתרונות הפרקטיים היא התקשתה להצליח בשוק המקומי. כעת בתערוכת הרכב בפרנקפורט נחשפת היורשת שלה שמנסה לתקן ולשפר את המתכון בעל הפוטנציאל הרב


כעת, בתערוכת הרכב בפרנקפורט, מציגה פולקסווגן את היורשת של הגולף השמנמנה שזוכה לכינוי האטרקטיבי יותר מ"פלוס" - "ספורט-וואן".
כמו הגולף החדשה, גם הספורט-וואן מתבססת על פלטפורמת MQB המודולרית ומציגה גידול במימדים עם 433.8 ס"מ בין הפגושים (13.4 ס"מ יותר) רוחב של 180.7 ס"מ (גידול של 8.4 ס"מ), והחשוב מכל בסיס גלגלים שגדל משמעותית ב-10.7 ס"מ המבטיח שיפור ניכר במרווח תא הנוסעים.
לכך מתווספים סידור מושבים מודולרי תוך אפשרות להזזת שורת המושבים האחורית ב-18 ס"מ לפנים ולאחור (2 ס"מ יותר מהדגם הקודם) שלדברי היצרן יאפשרו אפילו לגבוהי קומה המתנשאים לגובה של מעל ל-190 ס"מ לשבת בנוחות האחד מאחורי השני.
תא המטען גדל ב-74 ליטר ומכיל כעת נפח של 498 ליטר (או 585 ליטר במידה ושורת המושבים האחורית נמצאת במצב הקדמי ביותר שלה) ועד יותר מ-1,500 ליטרים בתצורת מטען מירבית כשהמושבים האחוריים מקופלים.

כמו הגולף הרגילה, גם הספורט-וואן תציע כאופציה שורה של מערכות בטיחות כמו מערכת לניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת התנגשות בפקקים ושמירה על נתיב בתוספת תשלום. עם זאת, כל הגרסאות יגיעו עם 7 כריות אוויר וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.
ייצור הגולף ספורט-וואן יתחיל באמצע 2014, וזמן קצר לאחר מכן היא צפויה להגיע לישראל בתקווה שהיבואן יצליח לתמחר אותה בצורה אטרקטיבית מבעבר.

