שברולט חוזרת להנעה אחורית
אחרי כמעט 20 שנה בהן נעדרה הנעה אחורית ממכוניות המשפחתיות של שברולט ורק מכוניות הספורט המובהקות של המותג, קמארו וקורבט, זכו לנענע ישבנים, מחזירה שברולט את תצורת ההנעה הקלאסית למכוניות הסדאן עם ה-SS שנחשפה במרוץ הנסקאר בדייטונה בסוף השבוע, במטרה לנסות לאתגר את מכוניות הסאלון האירופאיות


כעת, יחד עם תהליך הגלובליזציה שעובר המותג ועם העובדה שחטיבת היוקרה של הקונצרן, קאדילק, יישרה קו עם יצרני הפרימיום האירופאים, גם שברולט רוצה סדאן ספורטיבית.
הכירו את השבי SS שהיא למעשה אחות תאומה של הולדן (חטיבת המכוניות האוסטרלית/פסיכופטית של הג'נרל) קומדור SSV שהוצגה ממש לאחרונה.
לשברולט SS יש לא פחות מ-518.5 ס"מ בין הפגושים, 190 ס"מ רוחב, 150 ס"מ גובה ו-291.6 ס"מ של בסיס גלגלים הממקמים אותה במידות של מכוניות הסאלון האירופאיות כמו ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. מלפנים שוכן מנוע וי 8 במימדי סופר סייז אמריקאים עם 6.2 ליטר 415 כ"ס ו-57.3 קג"מ העוברים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסים, כאמור, לגלגלים האחוריים .

בכל מקרה, בעבור מי שחמש שניות במאוץ ל-100 קמ"ש זה לא מספיק, ניתן להזכיר את פוטנציאל השיפורים הנרחב של מנוע LS3, המוכר גם מהקורבט והקאמרו, ואין ספק ששברולט תציע בעתיד גרסה שרירית יותר.
כידוע, לא כל מכונית הנעה אחורית מבטיחה הנאה או יכולת תקיפת פיתולים משובחת (האמריקאיות של שנות ה-70 וה-80 מוכיחות זאת בצורה יותר מנחרצת), אבל בשברולט מרגיעים ומציינים שהפעם הסיפור לגמרי שונה וה-SS מצוידת במתלים נפרדים מלפנים ומאחור (מקפרסון ורב חיבורי בהתאמה ולא סרן חי כמו פעם), שחלוקת המשקל עומדת על 50/50 בין הצירים, ההגה מתוגבר חשמלית אבל בעל כיול ספורטיבי, הבלמים של ברמבו האיטלקית והצמיגים רחבים; 245/40R19- מלפנים, 275/35R19 מאחור - מה שעל הנייר לפחות נראה כמכונית שלא תתבלבל כשהכביש יתפתל.
