לטינית מג'נונה – סיאט לאון קופרה החדשה נחשפת
סיאט חושפת את הקופרה, גרסת הביצועים ללאון המשפחתית, ומבטיחה - עם 280 כ"ס והאצה למאה בתוך 5.7 שניות - להוכיח לכולם שיהיה להם קשה לעמוד בקצב של הלטינית הלוהטת


הספרדיה הלוהטת תוצג בעוד מספר שבועות לעיתונאים מכל העולם ואנו ביניהם בספרד ותושק באופן רשמי בתערוכת ז'נבה במרץ.

גם בדורותיה הקודמים הלאון קופרה הציעה יחידות הנעה כוחניות במיוחד שמתחו כל פעם מחדש את גבולות מעטפת ההספק לרכבי הנעה קדמית, אך סבלה מיכולות ניהוג בינוניות ותחושה שהמנוע גדול עליה, אך כעת, תוך כדי התבססות על פלטפורמת ה-MQB המתקדמת של קונצרן פולקסווגן המשמשת את הגולף וגם את גרסת ה-GTI המאוד מרשימה שלה, נראה כי בהחלט יש הרבה למה לצפות במיוחד משום שהמכלול המרשים שודרג וכולל, לבד מתוספת 60 הסוסים לעומת הגולף GTI, גם דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני, היגוי בעל יחס מהיר במיוחד, מתלים קשיחים, בלמים ענקיים, מערכת פליטה מתירנית ובקרת יציבות עם אפשרות לבחור בין כמה מצבי התערבות כולל אפשרות לניתוק מלא.

הקופרה החדשה תהיה קלה בכ-55 קילוגרם לעומת הדור הקודם ותוצע בתצורת 3 דלתות קופה או 5 דלתות ותאפשר גם בחירה בין גרסה עם תיבת הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים, שתיהן עם 6 יחסי העברה.
מבחינה עיצובית הספרדיה הלוהטת, שתגיע לארץ לקראת אמצע השנה ותזכה לתואר מכונית ההנעה הקדמית החזקה בישראל, מציגה אגרסיביות מאופקת עם כנפיים מעט תפוחות, פגושים עם לוק קרבי, דיפיוזר אחורי המשלב צמד יציאות מפלט, חישוקי 18' עם צמיגים ספורטיביים נמוכי חתך וסמלי קופרה עם דגל שחמט מלפנים ומאחור, הממקמת אותה איפשהו באמצע בין המופנמות של הגולף GTI לחזות המתפרצת של המגאן RS.
גם תא הנוסעים, עם מושבי ספורט, דוושות אלומיניום, הגה 3 צלעות עם בסיס קטום ועיטורים באדום, בהחלט עושה חשק ואנו כבר סופרים את הימים והשעות עד לדייט הלוהט עם הספרדיה החמה ומבטיחים אחריו לרוץ לספר לחבר'ה ולא לחסוך אף פרט.
