mako
פרסומת

נחשפה גרסת סטיישן ליונדאי i30 החדשה

עם עיצוב בולט ותא מטען מרווח מבעבר יונדאי חושפת גרסת סטיישן ל-i30 החדשה. לארץ היא תגיע בהמשך השנה ותתחרה בעיקר עם גרסת הסטיישן של הפוקוס שזוכה בימים אלה להצלחה מסחררת בסגמנט שזוכה לרנסאנס מחודש

נעם וינד
mako
פורסם:
אין תמונה
הקישור הועתק

אין תמונה

במצב כזה כל יבואן חושק בדגם סטיישן משפחתי בארסנל ו-UMI, יבואנית שברולט, כבר הצהירה כי בכוונתה להנחית כאן בהקדם האפשרי את גרסת הסטיישן החדשה של הקרוז עליה דיווחנו כאן לפני כשבועיים לראשונה, לקראת חשיפתה בתערוכת ז'נבה.
כעת מתברר שבז'נבה תחשף גם גרסת סטיישן נוספת שעשויה להיות משמעותית מאוד בסגמנט המתלהט בישראל – הi30 וואגון החדשה.

 

אין תמונה

כמו גרסת ההאצ'בק אותה בחנו לא מזמן באירוע ההשקה הרשמי בספרד, גם גרסת הסטיישן מציגה עיצוב עם הרבה יותר נוכחות מבעבר הכולל פרונט אגרסיבי וצדודית מרשימה עם קו מותניים גבוה ומודגש, כנפיים תפוחות ודמיון לפרופיל הצד של גרסת הסטיישן של האחות הגדולה, הi40.

מבחינת מימדים הסטיישן נמתחת לאורך 4.49 מ' – 18.5 סנטימטרים יותר מההאצ'בק והיא מציעה תא מטען בנפח 528 ליטרים שיכולים להפוך ל-1642 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים.
מבחינת יחידות הנעה גרסת הסטיישן תוצע עם אותם מנועים של גרסת הסטיישן ובארץ המנוע המרכזי צפוי להיות 1.6 ליטר בהספק 135 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה.
הסטיישן צפויה לנחות בארץ בעוד מספר חודשים בסמוך להשקה המקומית של ה-i30 הרגילה.

פרסומת

אין תמונה