דור חדש למוביל הנוסעים מקוריאה נחת בישראל
עשר שנים אחרי שהקארנס עשה עליה, הדור הרביעי של המיניוואן הקומפקטי של קיה נוחת בארץ. כעת להבדיל מבעבר כבר לא מדובר בברווזון מכוער ולקארנס החדש יש יומרות ברורות להתמודד על ראשות קטגוריית מובילי הנוסעים הקומפקטיים. החל מ-163 אלף ש'


למרות שהקארנס הציע באותה תקופה, שילוב ייחודי של מנוע דיזל, תיבת הילוכים אוטומטית, שישה מושבים ומחיר אטרקטיבי, הוא לא ממש הצליח לזכות לפופולריות גבוהה בעיקר בשל איכויות נמוכות יחסית ועיצוב כעור למדי.
כעת נוחת בארץ הדור הרביעי של הקארנס שהוצג בתערוכת פאריז בסוף שנה שעברה והדבר האחרון שאפשר להגיד עליו שהוא ברווזון מכוער כמו קודמו.
תחת מכחולו של מעצב הרכב פיטר שרייר, הקארנס החדש נראה טוב משמעותית. החזית זהה לזו של דגמי קיה החדשים (סיד ופורטה) עם פנסים גדולים ומשוכים אחורנית, תאורת לד כצו האופנה וגם הפרופיל והישבן מקנים מראה דינמי ולא מסורבל, ששואף לאתגר את הפורד S-MAX שנחשב למיניוואן הסקסי ביותר.


השורה השנייה מכילה 3 מושבים נפרדים הניתנים לכיוון (קדימה/אחורה) ולקיפול, וצמד מושבי השורה השלישית ניתנים לקיפול אל רצפת התא ומאפשרים שטח הטענה חלק ו-492 ליטר של נפח (לעומת רק 103 ליטרים כשכל שורות המושבים נמצאות בשימוש).
רשימת האבזור בגרסת EX הבסיסית ב-163 אלף שקלים ארוכה וכוללת מערכת שמע עם שליטה מההגה וקישורית בלוטות', בקרת שיוט, חיישני תאורה, גשם וחניה, חלונות אחוריים כהים, מצלמת רוורס וחישוקים קלים בקוטר 16". רמת האבזור הגבוה "פרימיום" מציעה בנוסף חישוקים קלים בקוטר 17", חלון שמש פנוראמי ועוד אלמנטים עיצובים בעבור שלושת אלפים שקלים נוספים.
