לא כל הבנות חולמות בגיל 5 על שמלת כלה. אבל אלו שכן ודאי פנטזו בראשן את דמותה של סינדרלה או שלגיה מהאגדות, לבושה בשמלת חישוקים לבנה ומפוארת, שנושקת לנסיך על הסוס הלבן, וביחד הם חיו באושר ועושר. כעת דומה שהחלום לא יכול להיות מציאותי יותר: ענקית הסרטים "דיסני" ומעצב הכלות הנודע אלפרד אנג'לו יצרו סדרה של שמלות בהשראת הנסיכות הפופולאריות של דיסני. הנסיכות המשתתפות בקולקציה החדשה הן אריאל, אורורה (היפיפייה הנרדמת), בל, סינדרלה, יסמין, שלגיה וטיאנה.

אין תמונה
כדאי לשתות כמה שיותר חליטות פטרוזיליה

החלום מתגשם, המחיר דווקא נאמן למציאות

"אין לי ספק שהכלות לעתיד יתאהבו במגוון שמלות שמוצגות בקולקציית שמלות החתונה מהאגדות של דיסני", אומר מייקל שטל ממעצבי החברה. "כשמשלבים עיצוב אקסקלוסיבי וסיפור קסום מהאגדות של דיסני, מצליחים ליצור קולקציה שובת לבבות". המחירים, תשמחי לדעת, דווקא לא מנותקים לחלוטין מהמציאות: שמלות החתונה החדשות יהיו זמינות לרכישה בחנויות כלות ברחבי בריטניה, כשטווח המחירים נע בין 599 פאונד (3,700 שקל) עד ל-1199 פאונד (7,500 שקל).

אין תמונה
כדאי לשתות כמה שיותר חליטות פטרוזיליה

"כל הכלות רוצות להרגיש כמו נסיכות ביומן המיוחד, לכן אנחנו מצפים להוסיף קצת מהקסם של דיסני לחתונות ברחבי המדינה", הוסיף מנהל בית האופנה של חברת וולט דיסני בבריטניה - ליאם גלאגר, והדגיש כי השמלות מגוונות ביותר, ומעוצבות בהתאמה לנסיכה שנתנה את ההשראה לעיצוב.

אז מי את: סינדרלה, יסמין או טיאנה?

כך למשל שמלת הסינדרלה זכתה לשמלת סטרפלס מרהיבה אשר מתאימה לנשפים. השמלה של יסמין מנגד היא הרבה יותר אקזוטית, משובצת באבנים וצמודה. השמלה של בל מ"היפה והחיה" שידועה בצבעה הצהוב העז, שונתה על ידי המעצב אנג'לו, וכעת היא שמלה יפהפייה בצבעי לבן וכסף. והשמלה של אריאל כוללת חלק עליון המותאם למידותיה של כל כלה בנפרד, כשחלקה התחתון של השמלה מעוצב כגרסה אנושית של זנב דג.

אין תמונה
כדאי לשתות כמה שיותר חליטות פטרוזיליה

הנסיכה טיאנה היא הנסיכה האחרונה שדיסני הציגו: מדובר בנסיכה השחורה הראשונה מבית דיסני. שמלתה היא אחת המיוחדות שבקולקציה והיא מאופיינת במחשוף אסימטרי, חלק עליון מעוטר בסרטי קישוט וחלק תחתון עשוי שכבות של טול.


אם להודות על האמת: לא ראינו חידוש של ממש בקולקציה. למעשה מדובר בשמלות די מוכרות שניתן לראות מבעד לחלוני הראווה ברחוב דיזנגוף כבר שנים, אבל כשדיסני מוכר לנו פנטזיה עטופה בטול מבריק, ומעניק לה את השם הכה יוקרתי: "השמלה של סינדרלה", זה תמיד מרגיש כמו משהו שכל כלה חייבת לעצמה. אז בואו לא נהרוס לו את הרגע.

אין תמונה
כדאי לשתות כמה שיותר חליטות פטרוזיליה

>> ומה עם השושבינות? ורה וונג עם קולקציה להמונים