אחרי שיצאו בקמפיין "את הרבה יותר יפה ממה שאת חושבת" והטיחו בפני נשים את המציאות העגומה שבה אנחנו המבקרות הקשות ביותר של עצמנו, חברת "דאב" עושה זאת שוב. בקמפיין החדש של הרשת שנקרא "Camera Shy" ("ביישנית מצלמה") חוקרים את השאלה מדוע נשים מבוגרות הפסיקו לחשוב שהן יפות ומתביישות להצטלם בזמן שילדות קטנות לא יכולות לקבל מספיק זמן מסך.
מבקרות היופי הרעות ביותר של עצמנו
מדובר בקמפיין מתמשך של החברה בשם "יופי אמיתי" שמטרתו לעזור לנשים להבין כמה הן באמת יפות. בפרסומת החדשה, מוצגות נשים בכל הגילאים כשהן מסתירות את פניהן מאחורי כריות, ספרים, כובעים וידיים כשמישהו מתקרב עם "כלי הנשק": המצלמה. חלקן נראות עצבניות על כך שצילמו אותן בזמן שאחרות משועשעות מכך ורצות הרחק מעין המצלמה. את בטח מכירה את התחושה, לא? הקמפיין מעלה את השאלה: "מתי הפסקת לחשוב שאת יפה?" ומציג רצף של תמונות של בנות צעירות שנהנות מדקות התהילה שלהן מול המצלמה.
"יצרנו את 'ביישנית מצלמה' על מנת לשאול נשים מדוע הן מסתתרות מאחורי המצלמה בתור מבוגרות אבל אהבו את המצלמה בתור ילדות קטנות. מה קרה בזמן שחלף? אנחנו מזמינים נשים לחשוב על הזמן בחייהן בו הן הפכו למבקרות היופי הרעות ביותר של עצמן ומעודדים אותן להפוך ליפות ביותר בעיניהן".
עד כה, צבר הסרטון קרוב ל-5 מיליון צפיות ברשת, וזכה לתגובות חיוביות. "הפרסומת הזאת נהדרת", כתבה אחת. "אנחנו נעשות יותר מודעות לעצמנו לאורך השנים, אבל עבור חלקנו זה לא צריך להיות כך". אחרת כתבה, "עצוב אך נכון וזו פרסומת ממש יפה".
>> את הרבה יותר יפה משאת חושבת
>> פרסומת קורעת לצלוליט שתצחיק לכן את הגבשושיות
>> חושבת שאת יפה? את זן נדיר