פרסום ראשון: השף גל בן משה עוזב את מסעדה פאסטל לאחר 4 שנים
ב-4 השנים האחרונות בן משה הוביל את המסעדה לצד פרויקטים בחו"ל • מי שיחליף אותו מעתה יהיה השף טדי קגן, שיעמוד גם בראש מסעדת הבת "גרייס" • הבעלים, איציק חנגל הודה לבן משה על השותפות לאורך הדרך: "גל היה הרבה מעבר לשף עבורנו, הוא היה מנטור"


השף זוכה כוכב המישלן שהגיע לפני 4 שנים להוביל את מסעדת פאסטל בתל אביב, יסיים את תפקידו במסעדה בסוף החודש, במסגרת החלטה משותפת עם הבעלים של המסעדה ויתמקד בפרויקטים החדשים שלו בפראג.
כזכור, לפני כחצי שנה, פרסמנו כאן כי השף סגר את מסעדה כוכב המישלן שלו בברלין, וכעת מגיעה לסיומה ההרפתקה הראשונה שלו בתל אביב. ב-4 השנים האחרונות הוביל בן משה קו קולינרי בעל טביעת אצבע ייחודית תוך דגש על חומרי גלם מקומיים וטכניקות ממסעדות עילית.

מי שיחליף את בן משה במסעדה הוותיקה הוא השף טדי קגן שיהיה השף הראשי של פאסטל ומסעדת הבת "גרייס". קגן שיהיה יד ימינו של בן משה במסעדה ושימש כשף התפעולי של פאסטל, היה שותף מרכזי לעיצוב השפה הקולינרית והוא ייכנס לתפקיד כחלק מתהליך המשכיות טבעי שנבנה לאורך השנים מתוך המסעדה עצמה.
קגן נחשב לבן טיפוחיו של בן משה ולאחד האנשים הקרובים ביותר לחזון הקולינרי שהוביל. שף. כניסתו של קגן לתפקיד מגיעה לקראת השקתו הקרובה של תפריט חדש בפאסטל, המבטא את האבולוציה הטבעית של המטבח ואת הדרך המקצועית שנבנתה בו לאורך השנים.


מסעדת Grace, מגרש המשחקים של פאסטל, תמשיך לפעול גם בהמשך כחלל היברידי המארח טאלנטים קולינריים, שיתופי פעולה ופרויקטים מיוחדים. איציק חנגל, הבעלים של קבוצת פאסטל, מוסר: "גל היה הרבה מעבר לשף עבורנו, הוא היה מנטור, דמות מעצבת ומובילה עבור הצוות כולו. לאורך השנים הוא ידע לטפח דור חדש של אנשי מקצוע, להעניק להם כלים, ביטחון וחופש יצירתי, ולבנות מטבח יציב ואיכותי גם בתקופות המאתגרות ביותר שידענו.
טדי הוא הדוגמה הטובה ביותר לכך, הוא צמח לצד גל, הוביל איתו את המטבח במשך שנים ומכיר את פאסטל מבפנים ומבחוץ. אני מודה לו על ההשקעה האדירה, על המחויבות, על הנסיעות הבלתי פוסקות בין אירופה לישראל ועל הסטנדרט הגבוה והבלתי מתפשר שהציב".

שף גל בן משה מוסר: "אני מודה לאיציק חנגל על האמון, החופש היצירתי וההזדמנות להוביל את פאסטל לאורך השנים האחרונות. זו הייתה תקופה משמעותית עבורי, מקצועית ואישית, ואני גאה בדרך שעשינו יחד ובצוות יוצא הדופן שנבנה כאן. אני נפרד בתחושת סיפוק גדולה ובידיעה שהמקום ממשיך בידיים מצוינות".
