האם בחברת "גינדי החזקות" מחנכים את הלקוחות שלא להוציא החוצה את הכביסה המלוכלכת? לאחר הפרסום בחדשות 2 Online על חלקי טיח שנפלו מתקרת פרויקט המגורים של החברה בראשון לציון, הודיעה החברה ללקוחות שהתלוננו כי היא לא תתקן את הליקויים בביתם, וזאת, לטענת הדיירים, בשל פנייתם לתקשורת.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בשיחת טלפון שערכה אתי כרמי עם נציג החברה היא ביקשה לברר מדוע החליטו ב"גינדי החזקות" שלא לתקן את התקרה המתפוררת בביתה, זאת בניגוד למה שנאמר לה לדבריה קודם לכן. "למרות שפעלנו במלוא האדיבות והיינו מאוד מאוד מוסריים, ותוך פחות משעה באנו ואבחנו, אתם לא פעלתם מולנו בתום לב, ופניתם לתקשורת ואמרתם דברים שהם לא נכונים ופגעתם במוניטין שלנו בתקשורת, ונתתם פרטים שהם לא נכונים, ולא נתתם לנו הזדמנות להגיב, ולא ציינתם שהיינו ושהתחייבנו", השיב נציג החברה.

עוד הוא הוסיף בשיחה כי למרות שעל פי החוק "גינדי החזקות" אינה מחויבת לתקן את הנזק, הגיעו נציגי החברה לבית משפחת כרמי על מנת לטפל בבעיה, אך רמז כי התנהלותם של אתי ובעלה שינתה את התכניות: "מבחינה מוסרית אנחנו מחויבים ללקוחות שלנו, ובאנו, ועשינו הכל, ואתם בחרתם לפגוע לנו במוניטין ולתת פרטים שהם לא נכונים לתקשורת ולפגוע בנו, ואנחנו עשינו חושבים, ואנחנו בוחרים לא לתקן לכם את הליקויים, כי אנחנו לא חייבים. ועל אף שלפנים משורת הדין רצינו, עכשיו אנחנו כבר לא רוצים".

"היינו בסדר, ואתם מאחורי הגב פגעתם במוניטין שלנו"

כרמי תהתה במהלך השיחה אם מדובר בנקמה של חברת "גינדי", ועל כך ענה לה הנציג כי "אני לא נוקם באף אחד ואנחנו לא נוקמים באף אחד. אנחנו לא עושים שום דבר. אמרנו שלפנים משורת הדין אנחנו רוצים לבוא ולתקן, ורצינו, והיינו, וביקרנו, וליווינו, והיינו בסדר, ואתם מאחורי הגב שלנו פגעתם במוניטין שלנו".

כבר שבועיים שבני הזוג כרמי לא ישנים במיטתם בשל חשש שחלקי טיח נוספים יפלו מהתקרה על ראשם. אף על פי שתקופת האחריות של הקבלן על המבנה חלפה, בני הזוג ודיירים נוספים בבניין, שהוקם לפני כעשור, חשו כי מדובר בליקויי בנייה שלא אמורים להתגלות במבנה. 

לאחר קריסת הטיח בבית משפחת כרמי, הגיעו נציגי החברה למקום, בחנו את הנזק ואמרו כי לפנים משורת הדין הם יתקנו את חלקי הטיח שנפל, אך לא יפעלו כדי לתקן את המקומות הנוספים המועדים ליפול בשל אותם ליקויים לכאורה. לא מדובר בפעם הראשונה בה נתקלים הדיירים בבניין בבעיה, כשלפני שש שנים אירע מקרה דומה בדירה השוכנת בקומה מעל משפחת כרמי.

מחברת "גינדי החזקות", נמסר בתגובה: "מטעמי שירות בלבד הציעה החברה לדייר לתקן את הליקוי, אך לבסוף החליטה לפעול על פי דין ולא לבצע אותו. החברה לא תסכים להיסחט בשום צורה ותמשיך לעבוד בהתאם לתקנים הנדרשים בלבד על פי החוק במדינת ישראל".