המחאות יימשכו? נטע ברזילי באירוויזיון (צילום: רויטרס, חדשות)
נטע ברזילי בהופעה בחצי הגמר | צילום: רויטרס, חדשות

נטע ברזילי תייצג הערב (שבת) את ישראל עם שירה "Toy" בגמר האירוויזיון. אחרי הביצוע המוצלח בחצי הגמר, הציפיות הן גבוהות ואתרי ההימורים ממקמים אותה במקום השני אחרי הנציגה הקפריסאית. אבל, בכל מה שקשור לנתוני הצפייה ברשת - ישראל היא המובילה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

השיר של ברזילי רושם נתון מרשים במיוחד לאחר שהגיע ליותר מ-25 מיליון צפיות בעמוד היוטיוב הרשמי של האירוויזיון והפך להיות הסרטון הנצפה ביותר בכל הזמנים - תוך חודשיים בלבד.

אחרי שרשימת המועמדים הסופיים לגמר האירוויזיון הושלמה, ספוטיפיי ויוטיוב פרסמו את סיכויי הזכייה של המועמדים על סמך הפופולריות של השירים בקרב משתמשיהם.

ספוטיפיי דירגה את הרגלי ההאזנה לשירים המועמדים לאורך השבועיים האחרונים ודירגה אותם על פי כמות ההשמעות בקרב קהל המצביעים הפוטנציאלי במטרה לחזות את 20 השירים המובילים. השיר של נטע ברזילי דורג במקום הראשון. במקום השני נמצא השיר Fuego של הנציגה הקפריסאית הלני פוריירה. במקום השלישי, הרביעי והחמישי נמצאים שבדיה, פינלנד ואוסטרליה.

גם בדירוג של מומחי הטרנדים של יוטיוב נטע ברזילי מובילה. מניתוח הצפיות בימים שלישי עד חמישי עולה שהשיר הישראלי הוא הנצפה ביותר. לאחר מכן מדורגים השירים מקפריסין, צ'כיה, ספרד ונורבגיה. מספר הצופים הגבוה ביותר בשיר הישראלי מגיע מספרד ולאחר מכן מישראל, יוון, רוסיה ואוקראינה.

סוכנות משפיעני הרשת "לידרס" ניתחה את העוקבים של נטע ברזילי באינסטגרם. על פי הנתונים, 39% מהעוקבים הם ישראלים. נתון מעניין במיוחד הוא שהנציגה הישראלית מעוררת עניין רב ברוסיה, שאזרחיה מהווים 10% מהעוקבים ואוקראינה עם 6% מהעוקבים.