הצעירה שהתעלפה בסניף "ניו-דלי" משחזרת: "קודם כל אנושיות, הוא היה צריך להבין את הסיטואציה"
הסרטון שבו נראית נעמי אנקרי מתעלפת בכניסה לסניף הרשת בבירה ועובד המקום דורש לפנות אותה כדי "לא לפגוע בעסק" הסעיר את הרשתות החברתיות • בריאיון היא אומרת: "זה עוד יותר הלחיץ אותי וטוב שלקחו אותו לשימוע, הייתי מצפה שלא יחזרו על הטעות שוב"


נעמי אנקרי, צעירה מנתיבות, הגיעה לסניף של רשת "ניו דלי", בירושלים – ובזמן שהמתינה להזמנה שלה חשה ברע. בסרטון שעורר זעם ברשתות החברתיות נראה עובד המקום דורש לסלק אותה מהסניף בעודה מקבלת טיפול, כדי "לא לפגוע בעסק".
בריאיון הערב (רביעי) ב"שש עם" שחזרה אנקרי את אותם רגעים: "הייתי בירושלים בשוק, פתאום לא הרגשתי טוב. גם ידיד שלי עבר שם באותו זמן - הוא בדיוק קנה אוכל. הוא היה בלחץ, הביא לי מים והציע לי לשבת. הזמינו לי אמבולנס והתעלפתי. בעל המסעדה פתאום הגיע ואמר 'זה פוגע לי בעסק, תזיזו אותה מפה'. אני הייתי בלחץ, לא כל כך שמתי לב מה הלך".
לדבריה של אנקרי, כעבור זמן היא קיבלה את הסרטון מאחת מחברותיה בפייסבוק. "הייתי בשוק, בהתקף חרדה. בסופו של דבר, זה עוד יותר הלחיץ אותי, כל הסיטואציה וכל מה שהוא אמר. לא ידעתי מה עושים, אם הולכים עכשיו להעיף אותי. בסוף לא הקשיבו לו".
נעמי מספרת שלאורך כל האירוע היא הייתה בהכרה, וכשלקחו אותה לאמבולנס לבדיקות לחץ דם ודפיקות הלב הן היו גבוהות יחסית, וכשהגיעה למקום שקט ירדו. "אני חושבת שצריך קודם כל אנושיות ולפי דעתי זה ממש לא בסדר איך שהוא התנהג אליי. הוא היה צריך להבין את הסיטואציה ולא לומר דבר כזה. טוב שלקחו אותו (את העובד) לשימוע. הייתי מצפה שלא יחזרו על הטעות שוב".
"אני יודעת מה זה התקף חרדה, וצריך להכיל את הבן אדם ולהבין, ולא להיות בלחץ על העסק. מדובר פה בחיי אדם, וזה חשוב"', מסכמת נעמי.
מרשת "ניו דלי" נמסר בתגובה: "הרשת רואה את המקרה באופן חמור ומתנצלת על התנהגות העובד שפעל על דעת עצמו בלבד. התנהגות זו אינה הולמת את הרשת ועובדיה. העובד זומן לשימוע בפני מנהל הסניף".