העבודות להכנת התשתית להקמת קו רכבת ישיר בין תחנות רעננה להרצליה נגמרו לפני כמה שבועות. המטרה היא להקל על אנשים שנוסעים על בסיס יומיומי במסלול שבין רעננה לתל אביב, וכיום עליהם לבלות זמן רב בדרכים: באוטובוסים שמאלצים אותם להתמודד עם פקקי התנועה והתחנות הרבות בדרך, או שברכבת הקיימת – שעושה עיקוף גדול בדרך ועוברת דרך ראש העין, פתח תקווה ובני ברק – עד שמגיעה לתחנות תל אביב.  

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

לכאורה, נראה כי ניתן כבר להפעיל את הנתיב החדש, שבמסגרתו אמורות רכבות ישירות שיעברו בכל תחנות השרון החדשות, דרך הרצליה ועד תל אביב, כאשר הייתרון המשמעותי הוא חיסכון של 20 דקות בזמן הנסיעה. אך עתה מסתבר שנוסעי הקו החדש מרעננה ייאלצו לבצע החלפה בתחנת הרצליה, לרכבות צפופות ומלאות המגיעות מצפון, שאחוז התפוסה בהן נע בין 120% ל-160%. נראה שלמרות הבשלות הטכנית בפתיחת הקו המהיר – הסיבה לעיכוב היא העומסים בקווי רכבת אחרים.