שר הכלכלה ויו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ הודיע היום (רביעי) שלא יתמודד על ראשות מפלגת העבודה. "בעת הזו מפלגת העבודה חייבת לעבור התחדשות ולבחור לה יו"ר חדש והנהגה חדשה", כתב. פרץ גם חשף כי דחה הצעה להשתריין בצמרת מפלגת כחול לבן. לאחרונה הודיע על התמודדותו לבחירות לנשיאות שיתקיימו בקיץ הקרוב.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

"אני מודיע כי בבחירות הקרובות לא אוביל את מפלגת העבודה ולא אעמוד בראש הרשימה לכנסת", כתב פרץ בחשבון הפייסבוק שלו. "בעת הזו מפלגת העבודה חייבת לעבור התחדשות ולבחור לה יו"ר חדש והנהגה חדשה". 

אני כותב לכם שורות אלה מתוך כבוד והערכה לכל אחת ואחד מכם. מתוך תחושת אחריות המוטלת עליי אני מודיע כי בבחירות הקרובות לא...

פורסם על ידי ‏עמיר פרץ Amir Peretz‏ ב- יום רביעי, 23 בדצמבר 2020

"הצטרפתי לממשלה למען מדינת ישראל ואני לא מצטער על כך כי הייתי שם יחד עם חברי איציק שמולי", הסביר פרץ, "שני שרים ממפלגת העבודה שנשלחו על ידי חברי הוועידה שהכריעו ברוב עצום בעד כניסה לממשלה. לצערי השותפות בתוך הממשלה כשלה. נתניהו יצר משבר אמון שרק הלך וגבר עד מצב בו לא ניתן לקיים עוד את הממשלה, ולכן מדינת ישראל יוצאת היום למערכת בחירות קשה שאיש אינו יודע איך היא תסתיים".

איציק שמולי ועמיר פרץ (צילום: פלאש/90 )
איציק שמולי ועמיר פרץ | צילום: פלאש/90

"לאחרונה דחיתי אפשרות להיות משוריין במקום בטוח בצמרת כחול לבן, מתוך גישה כי אינני מייצג את עצמי בלבד אלא תנועה שלמה שמכילה אנשים ומנהיגים מצוינים בכל רחבי הארץ ומובילה תפיסת עולם ערכית. זה הזמן לאפשר לכוחות חדשים לפרוץ ולהנהיג ואני אעמוד לרשותם למען המדינה ולמען המפלגה".

בתחילת החודש הודיע עמיר פרץ כי הוא מתכוון לרוץ לנשיאות המדינה"זה אחד התפקידים שאני יכול למלא בשל היכולת שלי ליצור הידברות", הסביר בריאיון ל"מרציאנוסגל" בגלי צה"ל, "החרדים, החילונים, הימנים, השמאלנים - כולם יודעים להעריך את עמדותיי, אפילו כאלה שמתנגדים להן".