"חוזרות לדרך רבין": יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי התייצבה לריאיון מיוחד במשדר ראשי המפלגות של "פגוש את העיתונות". בריאיון לרינה מצליח טענה כי אינה מתחייבת להמליץ על לפיד בלבד להקמת הממשלה והדגישה: "אני בונה חזרה את מפלגת העבודה להיות מפלגת השלטון של המרכז-שמאל".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"ראינו בסקרים האחרונים שמרצ עוברת את אחוז החסימה. יש המון ישראליות וישראלים שמעוניינים בכך. אנחנו סומכות על זה שהיא עוברת ושמפלגת העבודה תהיה גדולה".

מרב מיכאלי (צילום: חדשות 12)
מרב מיכאלי | צילום: חדשות 12

"אנחנו לא מחרימות אף ציבור בישראל", אמרה מיכאלי בתגובה לטענתו של הורוביץ כי תשב עם המפלגות החרדיות. "ברור שאם נשב איתם בקואליציה זה עניין של משא ומתן. בשנת 2013 ישבתי עם החרדים באופוזיציה ועבדנו מצוין. מעוניינת למצוא את הטוב המשותף ולהפסיק להסתכל על חרדים, חילונים מזרחים ואשכנזים".

"מפלגת העבודה בראשותי חוזרת לרעיון הציוני", הדגישה מיכאלי. "אנחנו מחזירות את המפלגה לדרך רבין - ומהי דרך רבין אם לא חתירה לשם, לצד העניין הכלכלי והשוויון בפני החוק. אני מאמינה שפתרון לסכסוך הפלסטיני הוא אינטרס ישראלי לפני הכול". ביחס לאירן הדגישה מיכאלי כי מפלגתה תומכת בחזרה להסכם הגרעין.

"ישבתי עם החרדים באופוזיציה ועבדנו מצוין"

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי

מיכאלי הסתייגה מהשאלה האם תצביע ללפיד והדגישה: "אמרתי שאעשה כל מאמץ להחליף את נתניהו. אנחנו צריכים 61 מנדטים, ומתוכם צריך כמה שיותר של מפלגת העבודה. לפיד הוא הכי פחות רחוק מעמדותינו אבל בואי נראה".

בסיום דבריה תקפה יו"ר העבודה את בני גנץ וטענה: "הוא מבקש שיסלחו לו על שנכנס לממשלת נתניהו והוא בגד בכל ההבטחות שלו. הוא הצביע נגד המון חוקים חשובים, כמו חוקים עבור הנכים והלהט"בים, שרוב הציבור שלו רוצה. הוא מבקש שיסלחו לו ואני שואלת אם הוא יהיה מוכן לסלוח לנתניהו ולשבת איתו אחרי הבחירות?".