מנהיג 'השולמנים' אביר קארה, התארח הערב (שבת) ב'פגוש את העיתונות' עם רינה מצליח - לאחר שהצטרף השבוע למפלגתו של בנט. קארה השיב בריאיון על הטענות שנשמעות כלפיו, הביע את אכזבתו הנחרצת מהפגישות שקיים עם ראש הממשלה והתחייב כי לא ייכנס לממשלה עם נתניהו ללא בנט.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"אני חושב שהליכוד היום לא יכול לייצג את הציבור, הוא מייצג קבוצות לחץ וקבוצות אינטרס", הדגיש קארה. "מי שראה את השיחה שלנו עם נתניהו - ראה את ההתקפלות". ברקע הביקורת שמתח על הממשלה, אמר כי מסקר העומק שערכו 'השולמנים' לפני כחודשיים, עלה כי 68% מהם יביעו בהם תמיכה. "העבודה שעשינו בשנה האחרונה מטורפת והחלטנו לרוץ לכנסת - חושב שזה יהיה מאוד אפקטיבי עבור כולם".

"הולך עם בנט עד הסוף, בשום פנים ואופן לא אכנס לממשלה עם נתניהו בלעדיו"

קארה תקף את הטענות שמופנות כלפיו וכינה אותן 'רכילויות צהובות'. "רואה את כל הטענות שיש כלפיי כיום וגם לפני כן, יצרנו כוח גדול מאוד בתקופה האחרונה. הקמתי את הקבוצה, ייסדתי אותה וחושב שאלו האזרחים הכי טובים במדינת ישראל". עוד הוסיף: "בטח ראית את כל הרכילויות הצהובות בשבוע האחרון. תקיפת השוטרת הייתה לפני 20 שנה, לא נולדתי בשוודיה ולא בשוויץ. כל הדברים שקרו לי בתור נער צעיר הפכו אותי לבן אדם שאני היום".

כשמנהיג 'השולמנים' נשאל אם יישב עם נתניהו בממשלה הקרובה ללא יו"ר ימינה, הוא התחייב לכך שזה לא יקרה: "הולך עם בנט עד הסוף, בשום פנים ואופן לא אכנס לממשלה עם נתניהו בלעדיו".

"ראש הממשלה ניסה לספר לנו סיפורי הצלחה, אף פעם לא הייתי בקשר איתו"

בריאיון התייחס להקלטות של ראש הממשלה בפגישה מקוונת עם נציגים מ"השולמנים", כפי שפרסמנו במהדורה המרכזית ואמר: "מניח שראש הממשלה לא ירצה לקחת אותי אחרי הקלטות האחרונות. היה קשה מאוד בפגישה הזו, ראש הממשלה ניסה לספר לנו סיפורי הצלחה שהם תעודת עניות. הרווחה קורסת, אין שירותים חברתיים וזה נובע מחוסר ניהול".

"אני לא פה בשביל להיות מלכת אנגליה", הבהיר. "אלא כדי להוביל מהפכה עם ימינה ולמען המדינה". לדבריו, הלחץ הציבורי שיצרו הוביל לסיוע שניתן. על טיב הקשר שלו עם נתניהו, ציין: "אף פעם לא הייתי בקשר עם נתניהו, רק בתקופה האחרונה. כל החיים הצבעתי לימינה ולאיחוד הלאומי".