נגמרה הפסקת האש? חברת מפלגת תקווה חדשה יפעת שאשא ביטון תקפה הבוקר (שלישי) בריאיון ברדיו ירושלים את יו"ר ימינה נפתלי בנט. "בנט לא מקובל על השמאל, הוא לא יודע להביא את כולם", הכריזה. בהמשך האשימה: "בנט מתנהג ומגיב כמו ילד ולא בפעם הראשונה".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

 

שאשא ביטון השיבה לריאיון שקיים יו"ר ימינה נפתלי בנט בוועידת המשפיעים של קשת ו-N12, ובו הצהיר כי יעמוד בראשות הממשלה שתחליף את נתניהו: "אם לנתניהו לא יהיו 61, נקים ממשלה לאומית". בתגובה לטענה שלבנט יש סיכויים טובים מסער להקים ממשלה, אמרה שאשא ביטון כי מדובר ב"השקפת עולם של ילד". היא המשיכה ותקפה: "זו לא פעם ראשונה שבנט מתנהג ומגיב כמו ילד. בנט הרבה מאוד שנים בפוליטיקה, הוא יודע טוב מאוד. אמרו את זה גם לפיד וגם ליברמן שהם לא יישבו תחת בנט. בנט לא מקובל על השמאל, הוא לא יודע להביא את כולם".‎

כתבות נוספות ב-N12:

>> ריאיון עם יפעת שאשא ביטון במגזין N12: "לא אשב עם נתניהו"

>> גדעון סער קידם כתבות שליליות על נפתלי בנט באופן אנונימי

>> גדעון סער בריאיון לרינה מצליח: "נפתלי בנט ומפלגתו מסייעים לנתניהו"

בהמשך קראה מספר 2 בתקווה חדשה לאיחוד של כל המפלגות במטרה להחליף את נתניהו ובהן גם מפלגת ימינה: "אנחנו אמרנו לאורך כל הדרך שימינה היא שותף לגיטימי, אנחנו רוצים אותם כחלק מהממשלה, אנחנו רוצים גם את המפלגות האחרות, אנחנו רוצים לאחד את כל חלקי העם ולהביא את השינוי. במציאות הפוליטית לפי דברים ששמענו גם מליברמן, לפיד וגנץ אנחנו רואים שיש רק בן אדם אחד בגוש השינוי שמקובל על כולם וזה גדעון סער". חברת תקווה חדשה הזהירה: "אם לא יחזקו את תקווה חדשה - אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בבחירות חמישיות". 

המתקפה של ח"כ שאשא ביטון מגיעה לאחר שרק לפני כמה שבועות הכריז ראש מפלגתה גדעון סער כי הוא מפסיק לתקוף את בנט"לישראל חשוב שנלך ביחד ונעשה שינוי במדינה. טובת המדינה מחייבת את החלפת נתניהו כדי לאחד את העם ולהקים ממשלה יציבה", כתב בחשבון הטוויטר שלו, "תקווה חדשה תתמקד רק בכך. אתה לא היריב שלנו והמשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו".

יאיר לפיד וגדעון סער  (צילום: צילום לפיד: Tomer Neuberg | צילום סער: Yonatan Sindel, פלאש/90 )
צילום: צילום לפיד: Tomer Neuberg | צילום סער: Yonatan Sindel, פלאש/90

במקביל, מתגבר המתח גם בין בנט ללפיד שמנסה לקרב אליו את גדעון סער. תמונת המצב היא שבנט פוסל את לפיד ולפיד פוסל את בנט. על כן השאלה הגדולה היא כעת גדעון סער. בנט היה רוצה להקים עם סער ביום שאחרי מעין סיעה ימנית משותפת, שתעבור את לפיד במספר המנדטים ותיתן לגיטימציה לטענה הזו. מנגד, לפיד היה רוצה לשתף פעולה עם סער בדיוק מהסיבה ההפוכה.