48 שעות לבחירות: ראשי המפלגות הגיעו אמש (שבת) למשדר מיוחד של פגוש את העיתונות ובו ניסו לשכנע אתכם להצביע להם עם המסרים האחרונים בהחלט של מערכת בחירות 2021. נתניהו הכריז שהוא נגד ההצעה לבטל את המשפט שלו, ליברמן התייחס לסערת ניקול ראידמן וטען שהיא פועלת בשליחות משפחת נתניהו, גנץ אמר שהוא בטוח שיעבור את אחוז החסימה, ויו"ר מרצ ניצן הורוביץ הבהיר: "מודאג מהסקרים, אבל לא נפרוש מהבחירות". במהלך הריאיונות, גולשי N12 הצביעו בשידור חי אם המרואיינים משכנעים אותם. התוצאות המלאות מכל הריאיונות.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

>> מדגם בחירות 2021 של חדשות 12

נתניהו: "נגד ביטול המשפט שלי"

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס בתחילת הריאיון להזמנה של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לעימות ואמר שיסכים רק "אם לפיד יכריז רשמית שהוא מתמודד לראשות הממשלה ושהציבור יבין שהברירה היא בין ממשלת ימין בראשותי או ממשלת רוטציה בראשותו".

בנימין נתניהו (צילום: חדשות 12)
"נגד ביטול המשפט שלי", ראש הממשלה נתניהו | צילום: חדשות 12

"אני נגד ביטול המשפט", הצהיר נתניהו במהלך הריאיון. "לא עוצרים משפט. דבר שני, התיקים התפורים האלה מתפוררים לנגד עיניהם של כולם". על עליית מחירי הדיור שהבטיח ב-2015 שיוריד אותם אמר: "הם התיישרו, ואז עלו קצת. יש לנו משימה להפוך את ישראל לכלכלה שצומחת הכי מהר בעולם ואני מתאים לעשות את זה".

נתניהו שכנע את גולשי N12 בשידור חי? התוצאות:

שכנע: 31%
לא שכנע: 69%

>> לריאיון המלא עם ראש הממשלה בנימין נתניהו - לחצו כאן

בנט: נתניהו הציע לי להיות שר הביטחון

יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט חשף בריאיון שנתניהו הציע לו להיות שר הביטחון לפני פירוק הממשלה האחרונה. הוא גם המשיך לטעון שבכוונתו להחליף את נתניהו, אך עדיין לא שלל ישיבה תחתיו, והזהיר מפני בחירות חמישיות: "נתניהו גורר אותנו לממשלת מעבר".

נפתלי בנט  (צילום: אלי דסה)
"נתניהו הציע לי להיות שר הביטחון". יו"ר ימינה נפתלי בנט | צילום: אלי דסה

בתחילת הריאיון, נפגש בנט עם סער שהתראיין לפניו, והתייחס לאופציה שיחברו. "לי ולגדעון אכפת ממדינת ישראל באותה הדרך", אמר. "בסוף כל היריבויות, הוא אוהב את מדינת ישראל וגם אני, אנחנו ביחד נקים ממשלת ימין שתחליף את נתניהו".

בנט שכנע את גולשי N12 בשידור חי? התוצאות:

שכנע: 36%
לא שכנע: 64%

>> לריאיון המלא עם יו"ר ימינה נפתלי בנט - לחצו כאן 

סער לבנט: תודיע שאתה לא הולך עם נתניהו 

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הגיע לריאיון והתייחס למצבו בסקרים. "הבחירות עוד לא קרו", אמר. "המשימה שלי היא למנוע 61 מנדטים מנתניהו". בריאיון הוא גם קרא לבנט להצהיר שלא יישב עם נתניהו: "אני קורא לבנט - עכשיו כמה ימים לפני הבחירות, תודיע שאתה לא הולך עם נתניהו".

בנט וסער בפגוש את העיתונות (צילום: החדשות12)
סער לבנט: תצהיר שאתה לא הולך עם נתניהו | צילום: החדשות12

הוא טען גם שנתניהו משקר כשהתייחס לדבריו באשר לעריקים במפלגתו. "יש להם הסכם מפורש איתי, סומך עליהם ב-100%", אמר סער על האוזר והנדל. "הטענות לעריקה הן שקרים, זה קשקוש, הרי אם יש מהלך כזה, אתה לא מודיע עליו. נתניהו נוהג לשקר, אין דרך מנומסת להגיד את זה. הוא באופן שגרתי מפזר ספינים כדי לפזר דה-מורליזציה אצל המצביעים שלנו". 

סער שכנע את גולשי N12 בשידור חי? התוצאות:

שכנע: 63%
לא שכנע: 37%

>> לריאיון המלא עם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער - לחצו כאן

גפני על מכתב הנאמנות לנתניהו: "אין לזה שום משמעות"

יו"ר מפלגת יהדות התורה נשאל על האפשרות של בחירות חמישיות והבהיר כי במפלגתו ישקלו את צעדיהם היטב אם לנתניהו לא יהיו 61 ממליצים. על האפשרות שמפלגתו תמליץ על בנט או סער אמר: "יכול להיות שנדבר על זה". גפני האשים בריאיון את יו"ר ישראל ביתנו בגזילת קולות מהימין: "ליברמן לקח קולות מהימין בגלל אינטרסים אישיים".

משה גפני (צילום: החדשות 12, החדשות12)
צילום: החדשות 12, החדשות12

"אני עם נתניהו הרבה שנים" אמר עוד גפני. "אני הולך איתו מכיוון שהציבור המסורתי נמצא בליכוד, אם הציבור המסורתי היה במקום אחר, גם אני הייתי הולך למקום אחר. אני מחויב לציבור הזה, כמו שהציבור הזה מחויב לי".

גפני שכנע את גולשי N12 בשידור חי? התוצאות:

שכנע: 20%
לא שכנע: 80%

>> לריאיון המלא עם יו"ר יהדות התורה משה גפני - לחצו כאן

סמוטריץ': תופרים לנתניהו תיקים

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' אמר בריאיון כי אינו מעוניין להיות ראש ממשלה, אלא שואף להביא להקמתה של ממשלת ימין. הוא טען שבלי מפלגתו, ממשלה כזו לא תקום.

בצלאל סמוטריץ' בריאיון לN12 (צילום: N12)
"תפרו לנתניהו תיקים". יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' | צילום: N12

סמוטריץ' התייחס גם לתיקי נתניהו וטען שתופרים לו תיקים. "אני אומר שרשויות אכיפת החוק צריכות לפעול לפי החוק, זו המשמעות הכי בסיסית של שלטון החוק", אמר. "תפרו לו תיק ורודפים אותו בצורה חסרת פרופורציה".

סמוטריץ' שכנע את גולשי N12 בשידור חי? התוצאות:

שכנע: 21%
לא שכנע: 79%

>> לריאיון המלא עם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' - לחצו כאן

ליברמן: ראידמן פועלת בשליחות משפחת נתניהו

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיע לריאיון אחרי גנץ, והתייחס לסערה סביב אי ההכחשה שלו לטענות של ניקול ראידמן שלא הסכים לשבת ליד הומואים. "אין מילה אחת של אמת מכל הסיפורים כולל כל האיומים", אמר. "לא היו שום איומים. את מדמיינת שמאיימים על חיי ילדיו של אדם והוא לא רץ למשטרה? הכול בשליחות משפחת נתניהו".

אביגדור ליברמן (צילום: חדשות 12)
על סערת ניקול ראידמן: "הכול שקרים". יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן | צילום: חדשות 12

ליברמן המשיך לתקוף את המפלגות החרדיות: "קודם כול אנחנו רוצים ממשלה בלי ש"ס ובלי יהדות התורה", אמר. "אמרנו את זה לאורך כל הדרך. מה שחשוב הוא להציל את ישראל. נתניהו ירכיב ממשלה עם ליצמן, סמוטריץ' ובן גביר".

ליברמן שכנע את גולשי N12 בשידור חי? התוצאות:

שכנע: 65%
לא שכנע: 35%

>> לריאיון המלא עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן - לחצו כאן

גנץ: אני המנהיג ההישגי ביותר בגוש המרכז שמאל

יו"ר כחול לבן בני גנץ המשיך להתעקש בריאיון כי מפלגתו תעבור את אחוז החסימה: "אני עובר את אחוז החסימה בצורה בטוחה". גנץ טען שהוא לא מסכן את הגוש, וכי הוא המנהיג הכי הישגי במרכז שמאל בעשור האחרון.

שיחה עם בני גנץ (צילום: ועידת המשפיעים 2021, קשת12)
"עובר את אחוז החסימה". יו"ר כחול לבן בני גנץ | צילום: ועידת המשפיעים 2021, קשת12

במענה לשאלה של יו"ר העבודה מרב מיכאלי השיב גנץ: "אין מצב שאני הולך עם נתניהו אחרי הבחירות. אם נתניהו לא יידע להתעלות מעל האינטרסים האישיים שלו במצב הקשה ביותר שמדינת ישראל ב-20, 30, 40 שנה האחרונות – אני איתו לא אלך יותר. נקודה".

גנץ שכנע את גולשי N12 בשידור חי? התוצאות:

שכנע: 49%
לא שכנע: 51%

>> לריאיון המלא עם יו"ר כחול לבן בני גנץ - לחצו כאן

מיכאלי: חוזרים לדרך רבין

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי התייחסה בריאיון לנושא המדיני, ואמרה כי "אנחנו מחזירות את המפלגה לדרך רבין, ומהי דרך רבין אם לא חתירה לשלום, לצד העניין הכלכלי ושוויון בפני החוק". מיכאלי גם סירבה להתחייב שתמליץ על לפיד ואמרה: "נמליץ על מי שישיג 61 ושיחליף את נתניהו".

מרב מיכאלי (צילום: חדשות 12)
יו"ר העבודה מרב מיכאלי באולפן | צילום: חדשות 12

הורוביץ שאל בסוף הריאיון שלו את מיכאלי אם היא מוותרת על הרעיון של הפרדת דת ומדינה אחרי שהצהירה שהיא מוכנה לשבת עם המפלגות החרדיות. מיכאלי ענתה: "אנחנו לא מחרימות אף ציבור בישראל, אני לא מחרימה את החרדים. ברור שאם נשב איתם בקואליציה זה עניין של משא ומתן. ב-2013 ישבתי עם החרדים באופוזיציה ועבדנו מצוין. מעוניינת למצוא את הטוב המשותף ולהפסיק להסתכל על חרדים, חילונים מזרחים ואשכנזים". 

מיכאלי שכנעה את גולשי N12 בשידור חי? התוצאות:

שכנעה: 56%
לא שכנעה: 44%

>> לריאיון המלא עם יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי - לחצו כאן

הורוביץ: מודאג ממצבה של מרצ בסקרים

הראשון להתראיין היה יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, שמפלגתו ניצבת על סף אחוז החסימה בסקרים האחרונים. בריאיון הוא הבהיר את עמדתו בנוגע לחקירה הפלילית של בית הדין בהאג נגד ישראל. "אני נגד העמדה לדין של חיילים בחו"ל", אמר. "אבל זה עניין שלנו וישראל צריכה לטפל בו. הבעיה היא במדיניות ההתנחלות של ישראל". הוא הוסיף: "אני מודאג ממצבה של מרצ בסקרים, אם לא נעבור - לנתניהו תהיה ממשלה".

ניצן הורוביץ (צילום: חדשות 12)
יו"ר מרצ ניצן הורוביץ | צילום: חדשות 12

אחרי שהריאיון הסתיים, יו"ר מפלגת העבודה נכנסה לאולפן להחליף את הורוביץ. הורוביץ אמר: "חיוני שמרצ תעבור ואני ומרב נשתף פעולה לאחר הבחירות כדי שתהיה ממשלה שפויה", מיכאלי ענתה: "חס וחלילה שמרצ לא יעברו". הורוביץ השיב: "צריך להתגייס, וזה יקרה (נעבור)". מיכאלי השיבה: "ראינו בסקרים האחרונים שמרצ עוברת".

הורוביץ שכנע את גולשי N12 בשידור חי? התוצאות:

שכנע: 36%
לא שכנע: 64%

>> לריאיון המלא עם יו"ר מרצ ניצן הורוביץ - לחצו כאן