יו"ר מפלגת העבודה-גשר-מרץ הודיע היום (שלישי) כי לא יפרוש מהחיים הפוליטיים בעקבות האכזבה מתוצאות הבחירות - למרות האיחוד בין המפלגות. "אנחנו הולכים לעבוד מאוד קשה", אמר פרץ. "יש לי הרבה מאוד תכניות, יש לי עבודה לעשות למען הגוש ולמען מפלגת עבודה".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

פרץ אמר את הדברים לכלי התקשורת שחיכו הבוקר מחוץ לביתו, וכך ביטל השערות אפשריות שיפרוש לאור התוצאה הנמוכה שקיבלה המפלגה. אתמול, האשימו ראשי המפלגה את כחול לבן בפגיעה בגוש המרכז-שמאל: "עשינו הכול כאשר עתידה של מדינת ישראל לנגד עינינו. חתמנו הסכם עודפים עם כחול לבן. נתנו גיבוי מלא לבני גנץ ודווקא ברגעים הקריטיים התחיל קמפיין חסר אחריות של כחול לבן שפגע במחנה".

על המפלה לפי תוצאות המדגמים אמר: "ידענו שהשלם יהיה קטן מסך חלקיו, אין לנו כוונה לדבר על אכלו לנו שתו לנו. אני אמשיך לנהוג באחריות ולקיים את תפקידי כמבוגר האחראי של מחנה השלום". .

מספר 2 ברשימה ויו"ר גשר, אורלי לוי-אבקסיס, הצטרפה לדבריו של פרץ: "כשהתחלנו את המסע הזה עם עמיר ועם ניצן לא היה קל. החלטנו להיות אלה שמביאים את הבשורה בנושאים חברתיים, ובכאוס נראה שזה מעניין רק אותנו". יו"ר מרצ ניצן הורוביץ אמר גם הוא כי זה ערב לא פשוט לרשימה. "הקמפיין שלנו היה אחראי ולא ירינו בתוך הנגמ"ש", אמר. "בישורת האחרונה ראינו בכחול לבן קמפיין לא ראוי. הם ניסו לפגוע בנו ואנחנו כל אותו הזמן ניסינו להתנהג כמבוגר האחראי של הגוש".