לא מתרגשת: סידני סוויני עונה לביקורות
בזמן שכולם מחכים לתגובה שלה על סערת הג'ינס והגנים של אמריקן איגל, הכוכבת ההוליוודית התייחסה בריאיון חדש דווקא לסערה אחרת: זו שעוררה כאשר השיקה סבון עם מי האמבט שלה. "זה מעניין", היא אמרה לוול סטריט ג'ורנל על כך שרוב הביקורות הגיעו מנשים, "כי כשג'ייקוב אלורדי השיק נר ריחני - כולן אהבו את הרעיון"

בתקופה האחרונה סידני סוויני מצאה את עצמה במרכז תשומת הלב לאחר שהפרסומת שלה לג'ינס של "אמריקן איגל" עוררה ויכוח סוער ברשתות החברתיות. הסרטון הקצר שבו היא מתארת את הגנים הטובים הטובים שלה הצית גל של ביקורת מצד גולשים שטענו כי מדובר במסר שנושא קונוטציות בעייתיות, ובתוך זמן קצר הפך הקמפיין לנושא שיחה חם - כשאפילו נשיא ארצות הברית וצמרת הבית הלבן נדרשו לסוגיה. מי שעדיין לא התייחסה לסערה היא סוויני עצמה - אבל כנראה שזה לא בוער לה.
הלילה (בין רביעי לחמישי) פורסם ריאיון של סוויני ב"וול סטריט ג'ורנל", וגם שם היא בחרה שלא להגיב לפרסומת של אמריקן איגל - אלא דווקא להתייחס לסערה אחרת: זו שעוררה כשהשיקה סבון מיוחד שכלל מים מהאמבט הפרטי שלה. כזכור, בחודש מאי נכנסה סוויני לעולם מוצרי הטיפוח לגברים במסגרת שיתוף פעולה עם חברת Dr. Squatch, והשיקה סבון במהדורה מוגבלת שנחטף בתוך שניות, אך במקביל עורר שלל תגובות מעורבות ושיח נרחב ברשתות.
בריאיון הסבירה סוויני כי היא לא מקדישה יותר מדי תשומת לב לרעשים ברשת, אבל היא כן "חושבת שחשוב לשים אצבע על הדופק של מה שאנשים אומרים, כי הכל הוא שיח עם הקהל". כוכבת "אופוריה" הרגישה כי "בעיקר בנות הגיבו" לשיתוף הפעולה שלה עם חברת הטיפוח, "מה שמצאתי מאוד מעניין". היא הוסיפה כי כאשר היה זה הקולגה שלה, השחקן ג'ייקוב אלורדי, שמכר נר ריחני על רקע הבאזז סביב הסרט "סלטברן" בעקבות סצנה ויראלית - "כולן אהבו את הרעיון".
כשהשיקה את הסבון לפני כשלושה חודשים, כתבה סוויני: "כל הזמן שואלים אותי על מי האמבטיה שלי, אז שמרנו אותם, קבלו את הסבון החדש במהדורה מוגבלת, עם מי האמבט שלי. זה מוזר, אבל בקטע טוב. אני אוהבת שיצרנו משהו שהוא לא רק בלתי נשכח, אלא גם מריח מדהים ועושה את העבודה, כמו כל מוצר של חברת Dr. Squatch, שאני אוהבת. אני מקווה שזה יגרום לגברים לפקוח עיניים בנוגע למוצרים וידחוף אותם לבחור במוצרים טבעיים". ואנחנו נמשיך להמתין לתגובה על הג'ינס והגנים.
