N12
פרסומת

נוסעים מתלוננים: אפליקציית המוניות מקפיצה מחירים בשעות העומס

מרגיז: אפליקציית מוניות מרשה לעצמה להעלות את תעריף הנסיעה בשעות העומס. משרד התחבורה פתח בחקירה. בחברה טוענים: ״מדובר בתקלה טכנית - הנוסעים לא שילמו יותר״‎

גל חן
תכנית חיסכון
פורסם: | עודכן:
הקישור הועתק

יניב אלפי, מנכ"ל אפליקציית המוניות YANGO בישראל מוסר: "אנו בודקים כרגע על חלק ממשתמשי האפליקציה אפשרות להגדלת זמינות הנהגים בשעות העומס. הובא לידיעתנו שלקוחות הניחו כי מחירם יהיה גבוה יותר, למרות שהסכום הסופי לנסיעתם נותר זהה כיון שאנו מסבסדים את ההבדלים. אנו מתנצלים על אי הנוחות ואי ההבנה. זו בדיקה ואנחנו נוקטים בכל האמצעים כדי לוודא שזה לא ישפיע על עלויות נסיעה אמיתיות עבור אף אחד המשתמשים שלנו".